Gå til innhold

Bilstol akta graco cosmic

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kjøpt en pent brukt akta graco cosmic 0-25 kg bilstol, men nå sitter jeg her med en litt dårlig følelse i magen... Sjekket ikke særlig godt i forkant, og ser nå på nettet at den stolen har gjort det ganske dårlig i krasj-tester. Det er også en del som uttaler at den er vanskelig å montere. Vi skal bytte ut babystolen med denne, men nå vet jeg ikke lenger. Noen som har brukt denne typen stol før, og har innspill, erfaringer etc.??? Hadde vært fint å høre... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta det helt med ro. Det er en god stol. Testen du har lest gav meg også en dårlig følelse av at vi hadde kjøpt katta i sekken, men etter å ha sjekket litt så fant jeg ut at det var denne testen som var en del omtalt akkurat pga. at testen var gjort feil. De hadde montert stolen feil. VI fikk denne anbefalt på lik linje med besafe izi kombi, og i og med at det var kampanjetilbud på denne slik at den var 1000 kr billigere falt valget på den. Når vi skulle kjøpe bilstol til den andre bilen, gikk vi til en annne forhandler og der fikk vi også anbefalt begge disse stolene, og selger mente de var like gode.

Skrevet

Takk! Ble litt roligere nå...

Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg.

Men husk du bør alltid prøve stolen i bilen først.

Det som er dumt med Cosmic'n er den er godkjent bakovervendt opp til 18 kg i baksetet, 25 kg i forsetet.

Skrevet

vi har denne stolen og er fornøyd med den. den er litt stor i vår bil, men vi har en liten bil, så der ble det trangt....

skal bruke den til nestemann også....

litt knotete å montere bakovervendt, men hvis man bare følger bruksanvisningen nøye, skal vel dette gå bra.... man tar den jo heldigvis ikke ut så ofte...

Skrevet

Blir spennende å se når vi får stolen hjem... Har jo ikke vært så smart å prøvd den i bilen vår enda, da vi har kjøpt den et annet sted i landet enn der hvor vi bor. Sendte bare bestefar for å se på den, og den var pent brukt og hadde alle bruksanvisninger + at ho som solgte garanterte at den ikke hadde vært med i krasj tidligere. Takk for innspill til alle dere! =) Setter pris på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...