♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 :-( Men får vel bare forsette å prøve og holde humør og mot oppe! kjedelig det der. har alle symptomer på at jeg er gravid, som kvalme, øme bryster osv. men testen var klar og tydelig negativ.......
SommerBris Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Huff ja, kjenner til den nedturen der. Når har du ikm? Kan fortsatt være en sjangs så lenge tanta ikke har kommet. Testet negativt på fredag, ikm søndag så nå er jeg 2 dager over og har ikke tørt å teste på ny... Litt fordi jeg fikk positiv test ganske tidlig i mitt forige svangerskap, og blir litt deppa av alle disse negative testene. Lykke til:)
Underveis --> Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Æsj! Så kjedelig da! Hvor mange dager over er du nå?
Mamman til M&E Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Huff da, vet hvordan du føler det. Var sikker på at jeg var gravid de fleste månedene sist vi prøvde pga symptomer men neida :-) Irriterende det der og trist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå