Gå til innhold

Tror visst vi er begynt med sutte igjen jeg...hmf..


Scorpiogi

Anbefalte innlegg

Etter 4-5 mnd omtrent uten(små-sporadisk bruk) kom den nå tilbake etter påsken, da vi måtte bruke sutten for å få han til å ligge i seng uten sprinkler..

vel.. så enten må vi avvenne - igjen - eller bare la han kose seg en stund til. Tenkte kanskje det kan være greit å ha i senga så lenge han sover på dagtid, for det sliter han litt med uten sutten..

 

Hvordan har dere det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magnus bruker ikke sutt på dagen, så slipper å avvenne på det iallefall, Har ikke tenkt å avvenne med sovesutten enda....Er det så dumt at de bruker det en stund til da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linea bruker smokk kun når hun skal sove. Hun vil derfor ikke ha den på dagtid lenger for HUN skal jo ikke sove. ;) Ser ikke noe problem i at hun bruker det i forbindelse med soving foreløpig, men det er jo sikkert lettere å ta kampen nå enn når de blir litt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leander har aldri helt forstått at en skal suppe på smokken. Han tror den er til å leke med.

 

Tannlegen vil vel helst at en har sluttet med smokk for den første tannlegetimen når en er 3 år. Så det er lenge igjen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns jo ikke det er så gærnt egentlig, annet enn at han faktisk var sluttet av seg selv da, men mannen er mindre begeistret. Kanskje fordi han selv brukte sutte til han begynte på skola? hehe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, det kan sikkert ha litt å si ja.

 

Han slutter sikkert igjen, når han ikke trenger den lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja den smokken den smokken... Må innrømme at den har vært litt for mye tilgjengelig for William... Storesøss hadde den bare i senga og det gikk helt fin å avvenne... Men denne gangen har jeg vært sløvere og han koooooser seg så veldig.. En i munnen og en i hver hand... Hm må nok skjerpe meg og kun ta de frem til sove tid.. Men mistenker lite kosetid på fanget da... Ser jo at dagene er mer og mer fylt opp så det blir mindre enn da de var "små"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...