Gå til innhold

Min x gjorde noe kvalmt da vi var sammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7 år siden det ble slutt med oss altså, men kom på noe ekkelt med han.. Da vi hadde sex ville han aldri tilfredsstille meg. Han kjørte på og da han kom. la han seg bare for å sove. Jeg ble lei til slutt..og takket nei til sex en kveld.. han ble sinna og jeg jeg ble fryktelig lei meg. Prøvde å forklare problemet, men da ble han enda mer sur. Endte med en stor krangler hvorpå jeg sovna gråtende. Våknet noe senere av stønning og rørelse i senga og der ligger han og runker inntil låret mitt med hånda over puppene mine. Det var så KVALM!!!! Ble fly forbanna!!

En annen gang mens jeg sov hadde han tatt av meg dyna. Han var selv naken og mine truser var på vei ned!!!! Der lå han over meg og hadde akkurat tenkt til å putte den inn mens jeg sov.. sånt skjedde ofte!

Er det normal oppførsel???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærsj, for en motbydelig drittsekk. Høres bare ut som han runket i deg. Det der har jo ingenting med å elske sammen, eller å ha bra sex å gjøre. Bra du kvittet deg med han.

Skrevet

kødder du el?

småsyk fyr?

Skrevet

Øh...hørt om voldtekt? Til tross for at dere var kjærester, så var vel ikke akkurat dette samtykket av deg

Skrevet

FY FLATE!! ÆSJ!

Han brukte deg jo bare...motbydelig.. Godt har blitt kvitt han ja!!

Skrevet

Vi hadde sex mange ganger uten mitt samtykke, Jeg gråt hver gang vi hadde sex! Men jeg var ung og forelska. Han var syk ja.. han var sykelig sjalu også.

Skrevet

virker veldig kjent .... totalt useriøst innlegg.. veit nok hvem du er ...

Skrevet

vet også hvem dette er, ja... ikke lett å være så oppmerksomhetsyk

• 1 år senere...
Skrevet

æææææææææææææææææææsssssssssssj!

Skrevet

Ikke noe galt i å onanere, selv i et forhold. Det gjør både kvinner og menn. Men man skal selvsagt ikke forsøke å knulle en som sover.

Skrevet

Hvordan vet dere hvem det er?

Skrevet

Normalt? Nei, jeg håper virkelig du vet at dette ikke er normalt. Han var jo på vei til å voldta deg. Æsj, godt det er slutt da...

Skrevet

jeg aner ikke hvem Hi er og om dette er et tulleinnlegg..

Men jeg har opplevd liknende to ganger med eksen min. Våknet av at han holdt på ene gangen og at han akkurat var ferdig andre gangen. Det var helt forferdelig ekkel følelse, og følelsene mine for ham gikk gradvis helt over og jeg ble bebreidende og hissig istedet. ble slutt halvannet år etter siste gangen det skjedde.

Og jeg kan fortsatt få den ekle følelsen av utløsningen hans inni meg da jeg våknet, en følelse av å være brukt og skitten.

Husker jeg skrev om dette her inne den gang og lurte på hva folk tenkte om det, og fikk bare masse svar om at de hadde digget det om de våknet av at mannen dreiv på med dem.. Føler meg fortsatt unormal som reagerte sånn på dette.

Skrevet

For en IDIOT!!

Har hatt one nihgt stands som har vært så hensynsfulle og fine elskere, så utrolig at en i et fast forhold oppfører seg slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...