Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Babygullet vårt driver meg til vannvidd. Da i den forstand at han skriker noen ENORME hyl- stort sett HELE tiden. Det er mange som kommenterer dette og sier at slike hyl ahr de ikke hørt fra en baby før. Han gjør det uansett om han er sint eller glad- men jeg mener det jeg har IKKE HØRSEL igjen. Mannen min får ikke reise i jobben sin mer om han får svekket hørsel. hva skal jeg gjøre??? Please. Det er ingenting som hjelper. Svigermor har 4 barn og har jobbet med barn hele livet- heller ikke hun har hørt dette før- ikke i den høyden og mengden. Takker for svar!!!!
petite fleur Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Har du spurt lege eller hs om noe kan gjøres med dette? Jeg har en venninne som også har en liten sønn som hyler hele tiden - komplett umulig å ha en samtale når sønnen hennes er våken.
❤lille stjerne❤ Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Oi, det hørtes veldig slitsomt ut. Min jente er ganske høylydt av seg med en kraftig stemme, men ikke så høylydt som det høres ut som din er. Ikke lett å gjøre noe med det da, han er jo så liten at han ikke kan forstå et ord av ting som "innestemme" og slikt. Får nesten bare håpe på at det går over av seg selv. Forresten.....ikke for å uroe deg altså, men kom på at barn som har nedsatt hørsel noen ganger er høylydte selv. Kunne jo være en idè å sjekke hørselen hans?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå