Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Fikk rockeringen i går, sånn som er ruglete på innsiden og ekstra vekt (valgte den på 5lbs fra sportshoop). Men fytteRAKKERN så vondt det er?!! Jeg tror ikke jeg klarer å rokke et helt minutt engang - har jo bare lyst å knyte ei dyne rundt magen før jeg begynner. Og polstring har jeg jo også nok av - hvorfor er det så innmari vondt? Og går det over, eller har jeg gjort et skikkelig bomkjøp?? ....Men utrolig morsomt da - gubben har også testet (ikke fullt så vondt tydeligvis), og han har ikke hele teknikken så latteren sitter løst for tida *fnis*
Sivalur Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Det er vondt første uken ja! Er vel derfor de også anbefaler at man ikke rocker mer enn 1-3 minutter per dag første uken. Jeg har nå rocket i 3 uker, noen dager kan det være litt vondt, men stort sett er det ikke noe vondt nå lenger og jeg kan holde på i 10-15 minutter i strekk. Kjempeartig!!
snartmammapåny Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 gjør nok vondt pga den ruglete inntiden. hver rugle denger seg inn i vevet rundt magen. Jeg har iallefall AU AU...fikk min i går..hehe Håper det går over;)
**Min nydelige Milla** Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Jeg hadde vondt de første par dagene, men ikke så ille nå faktisk. Hatt den siden fredag bare da.. Yadda: Har du målt deg, er det mindre mål nå?? Eller ser du forskjell etter 3 uker???
Sivalur Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Min nydelige Milla: Så ikke denne igår kveld. Jeg har målt, men ingen forskjell.. Har kommet frem til at jeg må ha målt feil første gangen og strammet målebåndet for mye!! For det er jo flere andre her inne som har gått ned et par cm i løpet av de første 3 ukene. Får bare jobbe på, så kommer nok resultatene! (ja og så har jeg ikke vært spes flink med kosthold og trening utenom da.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå