Gjest Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Og blir borte i 2 uker som vanlig, tror aldri jeg venner meg til dette med 2 uker borte og 2 uker hjemme.... Like kjipt hver gang han reiser:( Så nå skal jeg deppe med sjokolade og dib og frustrerte fruer etterpå...
aprilspøk Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 De to ukene går nok fort kjære deg, iallefall med to søte små i hus... Men skjønner at du er trist, så her har du en trøsteklem fra meg!
soleie med fanten:) Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 forstår hvordan du har det. min kjære jobber 4 på 4 av. og jeg kommer heller aldri til å venne meg til det. blir like trist hver gang. hater å være alene:(
Gjest Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 I morgen er det greit, men i kveld og i natt er det ikke noe moro. Er husredd og alltid litt skummelt første natta alene med ungene... Men, men... slik er livet!
Gjest Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 De to ukene du er alene bør fylles med mye morsomt. Da går jo tiden fortere. Inviter venninner til en jentekveld, eller bak gode boller med barna. Ta en spakveld på badet med ansiktsmaske og fotbad. Kanskje du kan få barnevakt og ta en liten fest? Se på nettet om du finner en billig sydenreise! Mannen min reiser også en del, og jeg blir gal av å bare gå hjemme med barna. Tiden går sent og jeg blir såååå sliten.
celodi Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Sender deg en stoor klem... Gjør som hun over sa,finn på mye gøy!!! Dra hjem til venner og familie,be dere på middag=)
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Jeg vet at du ikke trenger masse innlegg med "stakkars deg" men jeg gjør det likevel jeg hehe.. =) Føler med deg- enda jeg har mann som bare har 4 dager på så kanskje 3 hjemme før det er 3 dager på og kanskje 2 hjemme osv.. Littt variert og vanskelig å følge med på når han skal være hjemme og ikke men likevel. Jo også jobber han egentlig bare natta, men begynner så tidlig på eftan og jobber mange timer og sover når han er hjemme så da han jobber 4 netter på rad ser vi han nesten ikke uansett så føles som han er borte 4 dager.. Men UANSETT: trøst deg sjøl Spis sjokolade med GOD samvittighet IKVELd (men ikke i morra og dagen etter og dagen etter osv hehe ) Og som de over her sier; gi deg noe å glede deg til! En fest til helga eller noe=) Det gjør jeg innimellom, så på freda'n er det fyll igjen (du verden så barnslig jeg er i kveld hehe) Og du- hiv deg på rockering bølgen! Det er GØY! (men nå vet ikke jeg om du trenger det da.. )
minimegogtrollet Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 min mann reiser i morgen og skal være ute i to uker. har vært småsur og lei meg hele dagen., og det er bare for at jeg gruer meg! men men.. har lagt noen planer for ukene som kommer. og tiden går jo mye fortere når man har en liten å passe på:-) lurer på en ting:) dere som er hjemme når mannen jobber "ute". hvordan gjør dere det med jobb selv. det er et stort diskusjonstema i hjemmet for tiden. jeg må snart tilbake i jobb etter permisjon. Men, tror det kan bli tøft når mannen er ute på jobb, og vi hjemme må sjonglere mellom barnehage og jobb etc....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå