Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en lett irritert eier av en e-postadresse som venner - som absolutt mener det godt- til stadighet sender meg mail som:

"Hvor glad er du i vennene dine? Ta testen, og send den videre til dine 430 beste venner I DAG, ellers vil Pesta komme med sopelime og utrydde hele slekta di".

Eller:

"Hva vil hende deg de neste 35 årene? Sjekk horoskoptesten, og finn ut om DU brekker lårhalsen, brenner inne, banner i kjerka...osv.Hvis du ikke svarer, vil din største frykt gå i oppfyllelse...blabla"

Og så videre.

Jeg er fullt ut klar over at jeg via den samme mailen høflig kan frabe meg slike forsendelser, men jeg er en pingle og engstelig for å såre noen (jadda). 10 000- kroners spørsmålet er- ja, jeg er ganske pingle på datakunnskaper også-: Finnes det noen måte å reservere seg mot disse velmente fremtidstruslene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heller vanskelig. Da må du merke vennene dines e-post adresser som spam :/

Fikk selv tidenes dummeste kjedebrev her om dagen.

Der stod det at msn skulle koste penger fra 1 juli og jeg måtte sende mailen videre til 70 venner eller noe hvis jeg ikke ville ha mailen min slettet å at jeg måtte betale for det eller no. Hahaha.

utrolig hva folk finner på for å holde liv i et kjedebrev asså.

Skrevet

Knis. Dytter den litt opp, kanskje det er andre som har morsomme/irriterende e-post-historier=)

Skrevet

Folk som sender sånne mailer bør lynsjes. Sånn er det bare.

Fikk og en med msn engang, men da skulle msn figuren bli lilla eller noe når jeg hadde sendt 10 mailer. Jepp, den leser nok mail og bytter farge etter det.

Og så de forferdelig ericsson og nokia hoaxene. Send og dere får gratis telefon. yeah, right.

Skrevet

Hater også sånne, spesielt der man skal sende i retur for å vise at man er venner osv... Gjør konsekvent en ting med alle sånne mailer: sletter og sender ikke i retur. Får mindre nå, så noen har kanskje tatt hintet.. he he.. :o) Etter min mening må ikke voksne mennesker få bekreftelse på vennskap via tullemail, vi er jo venner! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...