meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 fra Storbritania f.eks. hvor mye må man regne med i frakt? Må man betale toll? Hvor mye er det på? Gode sider som leverer til Norge?
noLadyjustME Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Hei.. Jeg fikk vogna i går kveld levert på døra, bestilte fra www.deal.no Kjempe fornøyd, knall bra vogn(Basson Milan) , anbefaler å surfe innom deal å se litt ja:) Fraktfritt!
AnTiLoPeSvIn Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 frakten kommer ann på hva firma tar egentlig. momsen er på 25% hvor henn man kjøper i utlandet fra. kan ta en titt på www.babytrader.nl www.babyjungel.nl
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2008 Men de har ikke den vogna jeg skal ha. Og de er jo norske da. Andre?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2008 Nei, de hadde den ikke der heller. Petite star zia har vi sett på.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 åjaa den ja!! ja den vil jeg også ha.. det er den som er nesten prikk lik zappen bare i full liggestilling hvis jeg ikke tar heelt feil nå?
AnTiLoPeSvIn Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 deta en titt på denne siden http://www.poppets.ltd.uk/petite-star-zia-stroller.ir?cName=wheels-stuff-strollers de sender til norge. de legger også ut disse vognene på ebay.com og der sender de til "worldwide"
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. april 2008 Jeg prøvde å bestille fra poppets, men da kunne jeg ikke velge Norge som land å sende til...? Men på ebay? Har aldri kjøpt noe på ebay, hvordan funker det?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. april 2008 Nei, nå tuller jeg. Poppets gikk jo, men det koster 50 pund i porto..
Minnie Mom Skrevet 8. april 2008 #12 Skrevet 8. april 2008 http://baby2travel.co.uk/INDEX.htm Her selger de også den vogna, men klarer ikke finne ut om de sender til Norge..
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. april 2008 Jeg var inne på den siden isted, den var rotete.. Aner ikke om de gjør jeg heller nei..
Minnie Mom Skrevet 8. april 2008 #14 Skrevet 8. april 2008 Har sjekket nå og man kan velge Norge som land. Har gjort en liksom-bestilling frem til betaling og ser også ut som at frakten er gratis.. Men må man legge til 25% moms på nettsider fra Storbritannia?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 8. april 2008 Men jeg klarer ikke å bla frem tl vognen der jeg. det ble bare tull. Kan du sende linken fra en siden selve vognen er på?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 8. april 2008 Minni? Har du bestilt? Det står ikke hva frakten kommer på ser jeg... uff.
Minnie Mom Skrevet 8. april 2008 #18 Skrevet 8. april 2008 http://baby2travel.co.uk/PetiteStar_Zia.htm Trykk på "buy it now". Frakt gratis for bestilling over 20 pund står det. Så da blir det jo ikke så ille.. ) Har ikke bestemt meg for vogn enda, vurderer å bytte ut zappen siden den ikke har liggestilling. Har du hørt andres erfaringer eller sett denne vogna i virkeligheten?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 8. april 2008 Men det var vel bare for bestillinger innen U.K? Utfra deres retningslinjer, så fikk jeg det inntrykket jeg:) Har sendt mail til de for å høre nå.
Minnie Mom Skrevet 9. april 2008 #20 Skrevet 9. april 2008 Man kan jo velge Norge som mottakerland da..
lucky_mom Skrevet 9. april 2008 #21 Skrevet 9. april 2008 Angående toll, så må du legge på 25% av kjøpssummen (inkludert frakt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå