*min lille sin!* Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 hei folkens , jeg var på ul i dag , alt perfekt.. men vanskelig å se kjønn , hu som undersøkte meg sa det kunne se ut som ei jente , men måtte ikke kjøpe inn noe rosa enda.. hvem skal jeg ringe for ny ultralyd? er det også gratis?
august o8 Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 hei! Som regel er ikke en ekstra ultralyd gratis. Koster mellom 800 og 1000 kr. Vet jo ikke hvor du bor så det er litt vanskelig å si hvor du kan ringe....Det virker som det er veldig viktig for deg å få vite kjønnet!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 så lenge d ikke er noe galt eller grunn til bekymring har man bare rett til en ultralyd uten å betale.. du kan jo ta privat ultralyd
*min lille sin!* Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2008 august o8 ja det er viktig ,er så spent ... vil ha rommet ferdig å klærna ferdig ... koster det så mye? jeeezz jeg tenkte på om jeg skulle ringe, lege eller jordmor.. ?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 ul man får på sykehuset er jo egentli bare for å se at alt er bra der inne . man har ingen rett til å se kjønn.. så jeg tror ikke legen eller jordmor kan ordne d til deg, men går du på gulesider å søker på ultralyd i dit distrikt så finner du ut hvem som har d privat
mammatilteddy Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Hei! Jeg var på privat ultralyd i dag, i Ålesund. Betalte 600 kr for den Da får du cd med film av bebisen + en haug med bilder! Gikk fra 16 til 14-15 uker.. Men det går så fort så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå