snartmammapåny Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 er den så bra som noen vil ha det til? Hva er din eerfaring med denne vogna? Lurer nemlig på å kjøpe en cameleon, men driver litt undersøkelser først;) (Mini er straks 1år og jeg skal bytte ut emmaljunga edge med en lettere og "handy" vogn))
***Juanita*** Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Ja, jeg liker i hvert fall vogna veldig godt. Men nå har jeg mest erfaring med å bruke den til liten baby. Jeg gikk over til å bruke sittedelen for noen uker siden og det eneste jeg har å innvende er at vogna virker kort. Det vil si: Det er masse plass til evt lange bein, men det føles som at barnets hode kommer for langt opp i vogna. Hadde først lammeskinn i vogna, men da lå ungen nesten med ansiktet inn i kalesjen.. (Det bedret seg da jeg tok ut skinnet!)
snartmammapåny Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 kanskje noen bugaboo brukere her i dag;) *dytt*
sulle79 Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Jeg har bugaboo og er superfornøyd! Vi har bare hatt den vogna og har derfor ikke så mye å sammenligne med, men kan ikke si jeg har funnet noe som jeg har tenkt at kunne gjøres bedre. Småtten er 10 mnd og 78 cm lang og har god plass ennå, hvertfall. Vogna er genial i butikker og andre plasser der det er trangt og den er lett å ha med seg i biler (veier jo nesten ingenting :-) ). Vi har vinterhjul også og dette har vært nyttig når det har vært snø. Fin å bruke når man skal på tur, men man mister svingen på framhjula med disse så det hadde sikkert vært upraktisk på butikken...Anbefaler altså å kjøpe disse med hvis du kjøper vogna. Også anbefaler jeg en parasoll. Angrer hvertfall på at jeg ikke bestillte den når jeg bestilte vogna (bestilte fra Nederland). Hvis jeg skal kjøpe den alene er frakten dyrere enn parasollen... Ellers kommer jeg ikke på noe mer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå