Gå til innhold

ULRIK ER 3 MND I DAG!! :0)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden går sååå fort.. :( Han er en ordentlig godgutt, smiler masse nå og ler. Storebror er fortsatt umåtelig stolt og ikke det minste sjalu :o) Han er kvitt mesteparten av kolikksmertene sine, og vi koser oss hjemme

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med 3 mnd til lillegutt:) Tiden flyr ja, synes venninnen min akkurat fikk en liten baby jeg, men nå er han 6 måneder og har fått 2 tenner!!

Skrevet

tusen takk :o) synes det har gått bedre enn forventet..nå håper jeg bare vi får plass til ham i bhg fra november...tvi tvi =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...