Ksenia & Anjem Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Tiden går sååå fort.. Han er en ordentlig godgutt, smiler masse nå og ler. Storebror er fortsatt umåtelig stolt og ikke det minste sjalu ) Han er kvitt mesteparten av kolikksmertene sine, og vi koser oss hjemme
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Gratulerer så masse med 3 mnd til lillegutt:) Tiden flyr ja, synes venninnen min akkurat fikk en liten baby jeg, men nå er han 6 måneder og har fått 2 tenner!!
Ksenia & Anjem Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 tusen takk ) synes det har gått bedre enn forventet..nå håper jeg bare vi får plass til ham i bhg fra november...tvi tvi =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå