elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 jeg er allerede gått ut i permisjon, skal ha perm til desember, da vil pappaen ta sine 6 uker......(jeg i jobb disse ukene) men kan jeg begynne på min permisjon etter hannes 6 uker??? altså i midten av januar ca....
--niffi-- Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Du mener at du går tilbake i permisjon igjen etter han har tatt sin pappapermisjon? Ja, det går fint - vi gjør det omtrent sånn.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Ikke noe problem, det! Han kan ta sine uker når som helst, bare ikke de første 6 ukene etter fødsel. Alt annet er fritt fram!
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2008 ok takk for svar=) jeg trodde jeg måtte ha hele permisjonen min sammenhengende jeg.... trodde ikke jeg kunne hoppe sånn fram og tilbake som jeg selv ville=) hehe
Gjest Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Neida. Bar til orientering; far kan også dele opp sin permisjon hvis det passer best. Han kan f.eks. ta en eller flere dager fri i uken over en periode, ta en hel uke her og en der, eller et par uker i slengen nå og da. Her er det egentlig bare fantasien som stopper dere mtp kombinasjonsmuligheter. Ja, og så kanskje sjefene deres, da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå