Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 nå sletter jeg profilen min når jeg har fått svar på denne tråden. takk for meg. ... trives ikke her mer.
Emmasmamma Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Velkommen til Libero.no:-) Der er det mye hyggeligere!!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Er det noen som er på flere forum som kan fortelle meg litt om forskjellen mellom disse: Libero= DiB= Nybaktmamma= Babyverden= Eller hvis dere har andre forslag. Er det f.eks. noen fordkjell i alderen på de som er der inne? Eller om de kommer fra by eller bygd? Om de har en eller flere barn? osv.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Også ute etter tips:) Jeg har registret meg på babyverden.no, men har fått inntrykk på debattene at det blir litt vanskelig å "komme inn" der, nå når min ikke er liten baby lenger. Jeg var inne på generelle forum, og klubbsidene.
The most famous Ludder Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Ha det fint! Miss you already :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå