Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lyst å amme så lenge som mulig, men ikke lenger enn 1,5 -2 år. Da har jeg lyst på puppene mine tilbake:)

Skrevet

Jeg har en gutt på snart 11 mnd som får litt pupp en gang i blant, men det blir mindre og mindre av det. Jeg er utrolig glad for at det har blitt en jevn og fin nedtrapping, men hadde jeg fått velge (uavhengig av melkeproduksjon + ønsker baby) hadde jeg nok stoppet rundt 6 mnd.

Skrevet

Jeg sluttet denne uka. Da er hun snart 11 md.

Hun har mistet mer og mer lysta, og etter at hun ble passet av besteforeldre denne helgen, så så jeg at hun ikke trengte puppen i det hele tatt.

Nå maser hun ikke etter pupp på kvelden en gang og hun legger seg fint til å sove uten "kose" puppen.

Skrevet

Til anonym 21:04.

hvordan gikk det med puppene dine mens hun var til besteforeldre? Hadde du mye spreng?

Skrevet

Tja, til han er rundt 1,5 år kanskje. Men merker at han er mindre interessert nå, så det trappes vel ned av seg selv. Han er snart 11 mnd.

Vil amme så "lenge" siden vi har diverse allergi i familien, og det er anbefalt å amme mens man innfører nye matvarer.

Skrevet

ALDRI!! :D Joda, skal nok det... men både jeg og gutten min på ti mnd syns fremdeles det er kjempekos med ammestundene :)

Heldigvis trappet vi ned sakte men sikkert og helt av seg selv, så da jeg begynet å jobbe forrige mandag gikk det helt strålende!

Han får fortsatt pupp på natt-morran, om kvelden og én eller to iløpet av ettermiddagen. Kan godt holde på sånn en stund til - om det ikke dabber av det og :)

Skrevet

Så lenge både eg og jenta trivs med det, og eg har melk :o)

Storebror fekk pupp til han var 19 mnd, men den siste mnd var det antagelig berre ein og annan dråpe han fekk ut, trur nok det meste forsvann då kvalmen var som verst med nr. 2 (kasta opp ALT og gjekk ned 6kg på ei veke).

Blir spennande å sjå kor lenge lilletuppa har lyst å fortsette. Foreløpig er ho bere 5 mnd og har ikkje smakt anna enn pupp, så ammeslutt er langt unna enno :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...