Gå til innhold

Ikke at det er

Anbefalte innlegg

Skrevet

no' å krangle om, men jeg lurte på - er dette et nettfenomen, eller er det faktisk slik at folk planlegger så langt i forkant; på dib diskuterte vi julegaver fra august-desember, påskeferie fra januar av og nå er det på tide med 17. mai.

Burde jeg tenke på 17. mai nå, tidlig i april, for å være en god mor og alt det der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Selv har jeg begynt på buffeten til 17 mai. Blir mye gravet og speket for at det skal holde seg så lenge, men det går vel. All tradisjonsmat i dette landet er gammel.

Skrevet

Jeg tenker på julegaver hele året jeg.

Så da er det sikkert noe galt med meg, ikke de som planlegger ca null, og kjøper de fleste gavene på Esso.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Hadde det ikke vært på radio og i vg i dag hadde det antakelig fått ligge i fred ei stund til.

Skrevet

HERREGUD. HAR DU IKKE PLANLAGT 17.MAI?

Skrevet

Har du ikke strøket bunadsskjortene og flaggene enda?

*sjokkert*

Skrevet

Unnskyld.

Jeg skal sporenstreks stryke finskjorter og henge dem opp over hele huset. Unga kan leke ute til den 17., er tross alt bare en drøy måned til. Og hvilket serviettmønster anbefales?

Skrevet

Nja, jeg har faktisk prøvd på meg bunaden. Var en stund siden jeg hadde hatt den på. I fjor var jeg jo kalve-klar. Og den passet selvsagt ikke.

Skrevet

Jeg leter fortsatt etter den perfekte servietten. Har til og med vært inne på nettauksjoner for å finne prikken over 17.mai-i-en. Fant bare denne:

http://www.qxl.no/accdb/ViewItem.asp?IDI=527717354

Synes kanskje den ble litt blass? Hva mener dere?

Og ungene har bare godt av frisk luft, ass`.

Skrevet

En serviett på deling hele familien?

Skrevet

Nei nei. Jeg gir meg selvfølgelig ikke før jeg har fått tak i 4 av samme slaget. Må da vitterlig være mulig, om man bare legger sjela si litt i det?

Men dere: Visste dere at det gikk an å kjøpe en og en serviett på nettauksjon? Pilas spørsmål inspirerte meg til å google 17. maiske serviettmønstre... Man lærer altså så lenge man lever.

Skrevet

Har allerede kjoept et titalls julegaver, men 17.mai har jeg ikke faatt "gjort ferdig" enda. Vet bare hvor jeg vil vaere den dagen.

Skrevet

PS:4.juli servietter passer bra 17.mai.

Skrevet

Vi er ikke bare ferdig med planleggingen. Men feiringa også! Vi ble så tidlig ferdig i år, at vi likeså godt gikk i tog i sludd og kuling den 17.Februar. Sparte til og med inn noen 20 kroner på is.

Skikkelig godt sparetips fra min side det der assa.

Skrevet

De er allerede utsolgt for 17. mai servietter på -nille

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...