TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 fikk en sånn i gave. tenkte jeg skulle prøve i morra. legge man bare biter av "rå" frukt, eller bør men koke eplet litt for at det skal gå an å sutte ut no? tips?
Gjest Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Hei! Jeg har ikke kokt frukten som jeg har lagt i vår datters "fruktnett". Bare ikke putt i banan, blir så klissete. Vår datter synes det er deilig med fruktsaften.
❤lille stjerne❤ Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Vi har nylig kjøpt babyfeeder og jenta elsker det! Særlig nå som hun driver og får tenner, deilig å gnage på noe! Jeg har tatt pærebiter oppi som jeg har latt ligge et par minutter i kokende vann så den ble litt mykere (godt moden pære er mer enn myk nok). Lettkokt gulrot var også populært. Og jeg har gitt jenta banan i nettet også, klart det blir klinete, men det gjør da ingenting. Hun storkoser seg!
ifie Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Baby-feeder er supert! Gutten vår digget de! Nå har han så mye tenner at vi bruker den sjelden. Frosne eplebiter er deilige for ømme gommer! Vi har kun gitt rå frukt. Eple, pære, agurk, mango o.l.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 8. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2008 takk for svar! da skal jeg teste ut den i morra den første tanna driver og bryter gjennom nå, så er nok godt å ha noe å gnage på! det med frossen frukt er nok kjekt da. hun pleier å få sutte litt på epleskrotten når jeg spiser eple, og det er stor stas, så blir nok poppis dette her!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 er sånne små "nett" som er festet i en sånn dings som ungen kan holde i ... ser ut som små"vaskeposer" som man legger biter av frukt i, som baby kan sutte på uten fare for å få biter i halsen
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 8. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2008 små nettingposer til å ha fruktbiter i , festet til en plastholder med håndtak har sett dem på babyshop osv..
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 hvor tidlig kan man begynne med dette? jenta mi er bare 3 mnd og en uke men konstant hendene i munn å jeg tror d er tenner på gang...å jeg tror hu liker smaken av andre ting..har smakt bittelitt vaniljesaus på fingeren og brun saus...ikke fult så glad i brun saus som vanilje saus da men ;P åja..vet man ikke skal putte i ungene noe annet enn melk når de er så små men det er bare en bitte liten smaksprøve hu har fått...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå