Gå til innhold

noen som har prøvd sånn baby-feeder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk en sånn i gave. tenkte jeg skulle prøve i morra.

legge man bare biter av "rå" frukt, eller bør men koke eplet litt for at det skal gå an å sutte ut no?

tips?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anyone?

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke kokt frukten som jeg har lagt i vår datters "fruktnett". Bare ikke putt i banan, blir så klissete.

Vår datter synes det er deilig med fruktsaften.

Skrevet

Vi har nylig kjøpt babyfeeder og jenta elsker det! Særlig nå som hun driver og får tenner, deilig å gnage på noe!

Jeg har tatt pærebiter oppi som jeg har latt ligge et par minutter i kokende vann så den ble litt mykere (godt moden pære er mer enn myk nok).

Lettkokt gulrot var også populært. Og jeg har gitt jenta banan i nettet også, klart det blir klinete, men det gjør da ingenting. Hun storkoser seg!

Skrevet

Baby-feeder er supert! :) Gutten vår digget de! Nå har han så mye tenner at vi bruker den sjelden. Frosne eplebiter er deilige for ømme gommer!:)

Vi har kun gitt rå frukt. Eple, pære, agurk, mango o.l.

Skrevet

takk for svar!

da skal jeg teste ut den i morra :)

den første tanna driver og bryter gjennom nå, så er nok godt å ha noe å gnage på! det med frossen frukt er nok kjekt da.

hun pleier å få sutte litt på epleskrotten når jeg spiser eple, og det er stor stas, så blir nok poppis dette her! :)

Skrevet

hva er å hvordan virker dette da??:)

Skrevet

er sånne små "nett" som er festet i en sånn dings som ungen kan holde i ...

;)

ser ut som små"vaskeposer" som man legger biter av frukt i, som baby kan sutte på uten fare for å få biter i halsen

Skrevet

små nettingposer til å ha fruktbiter i , festet til en plastholder med håndtak

har sett dem på babyshop osv..

:)

Skrevet

hvor tidlig kan man begynne med dette? jenta mi er bare 3 mnd og en uke men konstant hendene i munn å jeg tror d er tenner på gang...å jeg tror hu liker smaken av andre ting..har smakt bittelitt vaniljesaus på fingeren og brun saus...ikke fult så glad i brun saus som vanilje saus da men ;P

åja..vet man ikke skal putte i ungene noe annet enn melk når de er så små men det er bare en bitte liten smaksprøve hu har fått... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...