Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tok ut p-staven 12.feb, og vi hadde sex både før og etter dette.

nå har jeg ikke hatt mensen siden uka før jeg tok ut staven, altså for 2mnd siden.

har ingen syptomer, utenom at jeg var kvalm en stund for ca en mnd siden.

kan jeg være gravid?

skal ta en test når jeg får psyket meg opp til det, vil så gjerne bli gravid, men vet jeg kommer til å bli såå lei meg hvis testen er negativ...

hva tror dere?

klem til alle <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo hende du blei gravid da du fikk el å ikke arakk å få mens igejn pga det..

merker du noe at du må på do mye?eller spreng i puppene?

man kan å ha symptomfrie svangerskap oxo:) ta en test du så ser du! er d hormoner i p staven?for hvis ikke skulle d ikke være noe grunn til at mensen uteblir?

Skrevet

Legen min sa at hormonene skulle være ute av kroppen ca. 5 dager etter fjerning av p-staven. Dersom du har hatt sex ei stund etter du fikk staven fjernet kan du selvfølgelig være gravid.=) Du får ta en test og si til deg selv at du er kjempeheldig dersom du er blitt gravid allerede=) Jeg fjernet min stav rundt 18. mars og venter enda på TR. Regner med det vil ta ei stund=)

Lykke til!

Skrevet

legen min sa at det er det samme som med p-pillen, at mensen kommer, ikke akkurat til ventet dato, men den kommer...

håper jeg er gravid, vi håper begge to, sambo sitter å stryker meg på magen hele tiden, og "snakker" til magen min, selv om vi ikke vet om det er noen der inne...

men i det siste har jeg hatt lyst på noe rart, jeg har aldri lik pølser, men i det siste MÅ jeg ha dypfryste pølser, som jeg nevvler på dagen lang.

pølser har alltid gjort meg dålig, men nå må jeg ha det...rart

Skrevet

takk for tipsene...tror jeg må ta en test for å sjekke!

er så spennt...tenker hele tiden "hva gjør jeg vis den er negativ?"

er så redd for det...men hååååper at den er positiv da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...