ayla05 Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 trenger litt råd på hva jeg skal velge. går tredje året på lærerutdanninga nå og har egentlig bare et år igjen. tenkte fra starten av at siste året skullejeg ta spesial pedagogikk, men nå har jeg fordypning i matematikk og lærerene mine pusher for at jeg skal ta master i matematikk didaktikk. Da blir det to år til jeg er ferdig, men høres ut som et spennende fag å ta da. skal legges til at jeg er veldig glad i matematikk.. jeg er alenemor (fullstendig) til ei snuppe på tre år og hadde planlagt å få meg jobb om et år. blir tøft økonomisk for får kun stipend og lån det siste året. samt at det blir et mye tøffere studie enn jeg hadde planlagt. Har lyst til å ta masteren, men samtidig frister det å komme ut i jobb. er det noen av dere som har noen råd eller som har vært i lignende situasjon? vet at det er jeg som må ta valge helt og holdent til slutt, men gode råd mottas med takk:)
Monajenten Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Gode matematikere vokser ikke på trær, og hvis du både liker det og lærerne mener du bør gjøre det, hadde jeg egentlig ikke stusset. Du får jo tross alt en master!! Skjønner at du vil ut i jobb altså, men jeg har en følelse av at du kanskje vil angre om du ikke går for det.
ayla05 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 det jeg er redd for også. men hadde vært så godt å kommet seg ut av denne leiligheta og starta på fremtiden. tror nok det blir master da, men grubler fælt nå ja.. takk for innspill:)
ayla05 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2008 dytter litt jeg. hadde vært kjekt med flere innspill:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå