Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som syns det er litt rart at den lille ungen ikke skal får mat når han vil og sove når han vil? Jenta mi styrte mat og søvn selv til hun var 4 mnd hun, og hun har klart seg helt fint...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig dame ja..Sier det er latskap?? Gutten min er 3 mnd og har nå nettopp begynt med ma hver tredje time..Opp til nå har han fått pupp når han ville.

Skrevet

ja, jeg tenkte det samme.... men er jo endel som mener faste måltider er bra også da... så vet ikke helt jeg.. kan jo hende det er best i akkurat dette tilfellet.... for er kanskje ikke mest rutiner på noenting der...

Skrevet

Jeg reagerte også litt på det... Virker som de har litt annen oppfatning av en del ting enn det som er gjengs i Norge.....

Skrevet

har det begynt igjenn???

Skrevet

Fan!!! Jaggu godt du sa ifra, hadde glemt hele dritten i dag og så på dvd med samboer. Skifta akuratt over nå så jeg får med meg slutten...

Hva har skjedd til nå da?

Skrevet

Synest de pleierene sier mye rart. Hvilken utdanning har de igrunn?

Skrevet

Lurte også litt på det.. Vi fikk beskjed på sykehuset at vi måtte bare gi snuppa mat hver gang hun ville ha, om det så var hver time, så ville vi få igjen for det.. Dette gjorde vi, og ja det ble amming hver time, men veldig gradvis ble det lenger og lenger mellom hver gang.. Funket supert for oss!

Har sett veldig lite på dette, men av det lille jeg har sett, synes jeg hun på 14 er en av de bedre der inne..

Skrevet

skulle lage et innlegg selv.. trodde jeg missforstod jeg, men da er vi flere.. må være noe spesielt siden hun ikke skulle få mat når hun trengte.. ikke helt skjønner jeg hva det skulle være slags opplegg men.. barna sier jo ifra når de er sltne! hmm......

Skrevet

eg er helt uenig med hun damen.

Jeg gav Lucas mat akuratt når han ville, om det var 1 gang i timen eller hver 4 time so what??jeg er ikke lat jeg gav bare ungen min mat når han ba om det.

Herregud altså!

Skrevet

Jeg tror engelskmenn har et helt annet syn på barneoppdragelse enn vi har her i Norge gitt.

Det hadde aldri i livet falt meg inn å gi flaske fra dag en (dersom det ikke var nødvendelig selvfølgelig), ha strenge rutiner fra første uke å la barna sitte i sportsvogn og sove når de er bare et par mnd...

Skrevet

ja dette var helt merkelig,,,,,,

så da var hun svært fornuftig om hun likevell ga mat til barnet sitt når babyen sier fra..

min sønn får mat akkurat når han vil, og ofte vil han bare ha puppekosen! så det så! ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...