tebekaa Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Oj, oj, oj - og her inne var det jammen mye å lese! Her i heimen har det vært fullt hus og stormende jubel siden torsdag, for goingen min har hatt 40-årsfeiring. Mye å fikse og ordne, og litt slitsomt for en fulltidsammende 3-barnsmamma, men nå når jeg er litt ovenpå igjen kjenner jeg at det var verdt hver eneste anstrengelse. Skikkelig vellykket fest på lørdag med 20 festglade voksne rundt bordet, deilig mat og drikke. Og en superfornøyd 40-åring som fikk vanvittig mye morsom oppmerksomhet i form av taler og gaver og klemmer og skryt. Populær fyr han gråtassen min:-) Ikke uten grunn at jeg har tviholdt på ham i 22 år;-) Da skal jeg forsøke å lese meg opp her inne. Gleder meg:-)
coscos Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Gratulerer på etterskudd med mannen! 22 år sammen, ja det står det respekt av for et så "ungt" par som dere. Er det ikke morsomt å arrangere fest, når man får et så vellykket resultat. Når man hører at alle koser seg med god mat og drikke, og at hedersgjesten får masse oppmerksomhet. Men, skjønner godt at det har vært slitsomt. Alt tar jo mye lenger tid når man har en liten en som krever sitt. Håper du også fikk mulighet til å kose deg på festen og ikke bare måtte være vertinne :-)
tebekaa Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 He, he, vi "kjøpte" oss ut av mye faktisk. Bestilte deilig forrett og hovedrett fra Eden (Innbakte scampi til forrett, Tin tin hot pot og kylling gongbao som hovedrett). Sjefen på Eden, Randy, var her og la maten på fat, og vi hadde en egen butler som serverte og passet på oss og glassene gjennom alle 3 rettene;-) Da er det jo ingen sak å kose seg. Problemet var bare at det var så festlig at vi ikke kom oss i seng før kl. 06 - omtrent akkurat samtidig som lille-snupp våknet for dagen. Hadde ikke barnevakt, for alle potensielle vakter var jo på festen. Besteforeldrene bor jo 60 mil unna... Først i dag at jeg har vært noenlunde menneske igjen. Tar sin tid å komme seg for oss "gamliser", selv for meg som bare er i 30-årene;-)
coscos Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Skjønner godt at det tar tid å være tilbake i vanlig gjenge. Jeg blir jo helt slått ut, bare jeg er oppe til over tolv, og lille M som våkner i 6-tiden. Eden har jo bare verdens beste kinesiske mat! Må le litt, for de rettene dere hadde er de vi pleier å bestille også, og vi hadde take away på lørdagen :-) Har aldri tenkt på å bestille til fest derfra. Det var en kjempegod ide, og noe jeg skal huske på når vi skal feire noe senere.
tebekaa Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 Tenkte meg at dere er kunder der ja, dere bor jo så nærme. Vi har vært Dinner-fantaster siden tidlig 90-tall, så det er jo bra å ha det nest beste like i nærheten:-) Jeg pleier forresten å bestille Kam kon pot;-) men de friterte oksestrimlene er også NAM!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Vel overstått med gråtassen din! Deilig med slike vellykkede fester og når alle koser seg så koser vertskapet seg også:-)
Plutseliten :) Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Gratulerer på etterskudd med mannen din Så flott at festen ble en jubilant verdig,og at dagen ble så fin.
Maud Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Gratulerer med overstått til mannen. Da er det klart for din feiring i neste omgang. 22 år sammen er jammen ikke verst når man passerer 40 :-) Morsomt med feiring, gaver og taler. Særlig når dere ikke egentlig hadde lyst til å feire :-)
Gummelillan Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Jøss, 22 år sammen når du selv enda ikke er fylt 40... Sånt blir jeg imponert over! Hørtes ut som en morsom, men slitsom helg. Men til tross for lite søvn har slike opplevelser en tendens til å gi utrolig mye energi ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå