Gå til innhold

ikm 15 april - mine symptomer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg å Typen er så spente!

Han passe på meg hele veien! Men av og til så tror jeg at han glemmer d litt ut, kansje ikke helt gått opp for han at jeg kansje er gravid.

 

Mine symptomer:

- Mye utflod

- Stikkinger i underlivet, av og til i høyre side

- Mens murringer

- Kvalm blir jeg fort

- Mye luft i magen

 

Ikke mer symptomer......

Videoannonse
Annonse
Gjest yrild
Skrevet

hei:-)

 

jeg har også IKM 15... føler meg litt gravid denne måneden...men det har jo hent før og... så vi får se...

 

Mine symptomer

-litt svimmel

-mye halsbrann

-trøtt

-uren hud (blæh)

-blødde neseblod midt på natta!

 

men har hostet litt, så kanskje jeg bare er syk...

 

Utrolig hvilke hva man kan bli glad for så lenge man tror det er et symptom (å jippi neseblod kl 4 om natta! å jippi stor kvise på kinnet!)

 

 

Skrevet

Jeg har også ikm 15. april. Mine symptomer:

- litt ømme pupper

- luft i magen

- merker at jeg blir litt småkvalm når det er lenge siden jeg har spist

- litt øm i underlivet, mest på høyre side

 

Ikke vet jeg, men jeg har vært gravid og mistet og da fikk jeg ømme pupper etter eggløsning som ble ømmere og ømmere frem mot ikm, så nå venter jeg kjempespent for å se om ømheten tiltar. Disse dagene er ren tortur..hehe:)

Skrevet

Hehe ja stemmer.

Kjenner etter hver miiinste ting ;)

Så jeg føler meg kjempe gravid, men har jo gjort d før også. men d e jo selfølgelig. "Eg har aldri vert sånt som dette" hehe =D

Skrevet

Har også ikm 15 april! :)

 

Mine "symptomer" er:

- Plutselig kvalme

- Sulten!

. Luft i magen

- Svimmel (men det er egentlig ikke noe nytt! ;) )

- Vondt i korsryggen

- Tett i nesen (men kanskje bare forkjølet?)

- Trøtt

- Og er puppene litt ømme?? hehe..

- Fryser og

- sint, sur og veeeeldig følsom, ivertfall når det har noe med barn å gjøre...

 

Håpehåpe!!! :) :) :)

Skrevet

hehe samme her, eg e kjempe sulten hele veien!

off..:P hehe du hadde mange symptomer=D

Håper håper her ooog!

lykke tiiil=D

Skrevet

Takk for det!!! =D Ja, er masse rart som skjer med meg for tiden.. ;) Men man kjenner jo virkelig godt etter også da.... hihi... ;)

Nå må jeg snart teste!!!!! :P Blir galen her...... Helt sikkert negativ, men det er lov å håååpe!! =D hehe....

 

Lykke til til deg også!! :)

Og alle dere andre selvfølgelig!! :)

 

 

Skrevet

hehe, vil så gjerne teste eg og:D:D

men vil vente til helt sikker, er så lei av den testinga som er negativ..

Men vist den blir d, så e d bare å PEISE på! heheh

 

Takk=D=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...