BettyBoob Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 kommer bare en sånn fullstendig tomhetsfølelse over meg som tar over hele meg, ikke noe ålreit og vil abre være alene...kjæresten var forståelsesfull og ble hjemme hos seg selv i kveld da tenkte jeg skulle lage en minnebok om mamma, og har funnet noen flotte mamma-dikt på nettet, her er ett : Tenkte du aldri kjære mor, den gang du ble gravid. da ble vi lenket sammen, og du følte det ble liv. i alle drømmer om meg, hvor du planla alt så vel da du merket at jeg sparket , da du la deg hver enkveld. Tenkte du aldri, kjære mor, at kanskje jeg la planer og... at jeg valgte helt på egenhånd, en mor å stole på. en mor som luktet søtt og hadde silkemyke hender. en hjelpsom, kjærlig skapning som kjærligeht meg sender Tenkte du aldri, da du planla å få meg. at jeg lette blant mange og til slutt fant jeg deg. og da jeg lå i dine armer, og du kikket ned på meg, da var jeg kjempe lykkelig fordi jeg valgte deg
Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Huff, nå begynte jeg å gråte... Det var et rørende dikt. Stor klem til deg!
Minnie Mom Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Å det var jo helt nydelig da! ) Fikk en liten tåre her nå.
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Snufse, og stor god klem til deg... Det er vondt å miste mammaen sin.. Savner min jeg og!
Gjest Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Nydelig dikt:) Skjønner at du sliter og det er jo helt normalt. Blir nok mange opp og nedturer i året som kommer.... Klem
Tøysetipp Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Varme klemmer og tanker fra meg. Det er klart du savner henne. Jeg føler med deg.
BettyBoob Skrevet 8. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2008 takk for alle gode klemmer jenter midt oppi det hele så er det jo rent praktiske ting som blir vanskelige også selvsagt.... er i opplæring på ny jobb (ikke fast ansatt, men vikar på månedsbasis foreløpig...) så det er jo helt ille. Føler at det at jeg er delvis sykemeldt og sikkert kommer til å være det litt fremover virker så negativt inn der... Men jobber 4 timer om dagen nå, og hadde ikke klart mer. Er da helt gåen i hele kroppen og hodet etterpå... Men på den annen side : man vil jo ikke jobbe på et sted hvor de ikke har forståelse for slikt heller, så det får tiden vise...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå