Gå til innhold

Hvor mange nære venninner har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tanke på at du kan fortelle de ALT, at du kan ringe de hvilken tid som helst på døgnet om det er noe, og at de betror seg til deg?

Jeg har 4 stk (2 barneskole, 2 videregående) som jeg anser som mine aller nærmeste. Har mange andre gode venninner også, men disse er de alleraller beste, og er kjempeglad i de! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 2 venniner som jeg har det sånn med. 1 er på god vei til å bli ei sånn vennine.

Skrevet

Ingen jeg kan fortelle ALT til, men 1-2 jeg kan fortelle nesten alt til. Besteveninna mi døde da vi var 18.... vi delte alt.

Skrevet

Har 2. Hadde 3, men hun endte opp med å gifte seg med broren min så er litt skeptisk til å betro meg noe særlig til henne i frykt for at hun skal fortelle det til broren min...hehe

Skrevet

litt usikker... he he....har noen, men mange av de gamle venninnene mine mister jeg bare mer og mer kontakt med, ingen av de har barn og vi er på litt forskjellige stadier sånn sett...

Gjest armagedon
Skrevet

4 stk som er helt innerst og av de igjen så er det 1 som virkelig vet ALT om meg og mine:)

Skrevet

Jeg har 3 stk, blitt kjent med alle rundt ungdomsskole/vgs. Vi treffes ikke så ofte lenger etter at vi alle har blitt überetablerte mødre, men KAN likevel ringes om alt når det trengs.

Skrevet

Jeg ar 3 stk.

Ei fra barnehaven faktisk, ser hun ikke så ofte enda hun er den som bor nærmest, hehe.

Ei fra ungdomsskolen, hun som er bestis liksom, sånn over alle andre ;) Fadder til mini.

Og ei fra vgs, hun bor 1 1/2 time unna. Hun er fadder til mini, og jeg er fadder til hennes tulle.

Har flere GODE venninner, som jeg vet er der om det skulle være noe, men er disse tre jeg holder nærmest hjertet da :)

Skrevet

To ordentlig nære, har vært venner siden vi var 8 år gamle ;-)

Skrevet

måtte jeg faktisk tenke meg om...har INGEN nære venninner...flere jeg kan snakke fortrolig med,men ingen som jeg sier alt til...er stort sett mannen min som får høre ting og tang...hehe...føler ikke behovet heller på en måte,og aldri gjort det..

Skrevet

Har ei som jeg stoler 100% på, og som jeg kan fortelle alt til. Vi snakker om det meste. Og nå skal hun flytte 2 timer vekk fra meg :-(

Skrevet

Har 2 venninner jeg kan dele "alt" med, og 4-5 jeg kan dele det meste med :-)

Skrevet

Har ei venninne som vet det aller meste om meg, og jeg om henne. Hun skal være forloveren min nå, og er fadder for snuppa. Kjent henne siden 4-5-årsalderen. Har tre andre som også er veldig nære, men de vet ikke alt om meg...

Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv eggestorken.

Har heller aldri følt behov for å ha en venninne å fortelle ALT til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...