Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Gutten min er 6 måneder og når han skal legge seg får han mat (morsmelkerstatning eller tynn gråt på flaske), for å få han til å sovne. Det får han på soverommet vårt. Bytter på å gi han mat og la han "turne"/leke i sengen vår til han får lyst på mer mat og etterhvert bli søvning. Når er det vel ikke så lenge til han får tenner, og jeg tenker da at jeg må legge om "rutinen; la han få mat før puss av tenner, ta han med på soverommet, synge sang og la han finne roen til han blir trett. Tror et blir tidskrevende, da han ofte må ha mat for å sovne (sovner av seg selv på trilleturer). Er det noen som kjenner seg igjen, og som kan komme med noen tips"
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Kjenner meg igjen, bare at jeg ammer, men det blir jo egentlig det samme. Jenta mi er 9 mnd og har fått to tenner nettopp. Vi pusser dem på badet, så går vi inn på soverommet og ammer. Hun må det for å sovne. Har tenkt på det med tennene, men foreløpig ikke satt i gang noen tiltak... Vet ikke hvordan vi skal gjøre det, hun virker rimelig avhengig av maten for å finne roen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå