Lillegull2008&2010 Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 MAKAN til et nydelig pynta dåpsbord, med matchende stoler, hvor har du fått tak i alt dette... *gap* nydelig ja.........
Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Hei ) Tusen takk, ja , det ble kjempe flott! Jeg har ei vennine som har flyttet hit fra USA som gjorde dette for meg:o) Hun jobbet som partymaker der og er utrolig flink med sånne ting! Spandeksen som hun har tredd over stolen og løperen har hun fått sendt fra sine tidligere kolegaer i USA, så det er nok vanskelig å få i her i landet. Men ellers så har hun satt sammen dekorasjonene/blomstrene, stener , lys, servietter selv og kjøpt det meste på Plantasjen og Nille. Bordkortene laget hun selv(laget faktisk noe av papiret selv tom). Rosa litt sånn tykk papp pair, delt opp litt sånn blomsterdekorasjon og limt på. Ja, hun har virkelig øye for sånt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå