3 blå Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Altså, jeg forstår ikke helt... Hvor skal jeg lese av hva jeg får igjen? Foreløpig beregnet skatt og avgift etter skattefradrag (det som står med uthevet skrift)? Eller... Foreløpig beregnet skatt til gode (uten renter)? Skal jeg lese av siste eller første linja?
Ksenia & Anjem Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Foreløpig beregnet skatt til gode (uten renter)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå