Flyfly Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Ble i går lykkelig eier av et marsvin Merket da vi kom hjem at ene øyet var litt mindre åpent enn det andre.. I dag så jeg det var kommet litt puss ut av øyet, som jeg vasket forsiktig bort med vann. Da så jeg at øyet er blast og nesten blått.. Han holder det også litt mer lukket enn det andre.. er han blind..? og burde ikke dyrebutikken vite om dette..? Vi har aldri hatt marsvin før, så har mye å lære Ellers er han veldi rolig, låg på meg å sov i hele går kveld.. Hadde kanskje forventa han skulle vere litt mere livlig ettersom han er så liten, er det vanlig, eller kan han vere syk..?
Silja FullFres McQueen Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Ta han med til dyrlegen du, så får du et mer sikkert svar.
mamma til to=) Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Eller ta han med til dyrebutikken og spørre om de vil hjelpe deg. Det skal jo være friskt når du kjøper det.. Er jo så dyrt å dra til dyrlegen, så det burde vel de ordne opp i siden du hentet det i går..
;o). Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Jeg tror jeg hadde fortet meg til dyrlegen med han imorgen. Jeg har hatt tre marsvin som barn, og da de var små/ganske unge, var de noen skikkelige hoppespretter. Så hvis han virker litt vel rolig nå + det med øyet, er han kanskje ikke helt frisk?
Makka Pakka Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Marsvin er som regel ganske aktive. Jeg ville hørt med butikken (om den er syk så kan du få et nytt f.eks. Ja VET det høres nesten litt groteskt ut men sånn er livet) eller med en dyrlege. Marsvinet ditt høres ikke helt friskt ut men er jo fullt mulig at det er lett å få det friskt igjen.
Flyfly Skrevet 8. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2008 Han er nå ute av buret, men sitter helt stille under sofaen, har ikke flyttet på seg i det hele tatt.. Vil ikke spise verken gulrot, eple eller salat..men tenkte kanskje det er fordi det er mye nytt for han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå