Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg har mastergrad i økonomi, men "angrer" litt på utdannelsen min....veldig smart Det å studere jus ved UIO, er det mye obligatoriske forelesninger/grupper osv? Har fått litt inntrykk av det nemlig... Går det ann å lese på egenhånd ?
Tally Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 De hadde vistnok tatt vekk så mye av de obligatoriske fremmøtene at man nesten kunne ta jusstudiet som brevkurs nå...
Gjest Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Jeg er ferdig nå, til sammen hele studiet har det vært 8 timer obligatorisk undervisning - 4 timer yrkesetikk og 4 timer yrkesteknikk... Resten gjør du akkurat som du vil Jeg har lest veldig mye på egenhånd, har gått fint det
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Jeg er ferdig til våren, men i Bergen. Her er det ca 1-2 obligatoriske grupper med oppgaveskriving som må leverst ukentlig de første tre årene, de to siste årene er ingenting obligatorisk bortsett fra en hjemmeoppgave som må vere bestått i hvert fag. Men det stemmer at det ikke er samme opplegget i Oslo. Derimot har jeg lest eller hørt nå nylig at de er på vei til å forandre opplegget i Oslo. Om det stemmer og i hvilken grad det blir mer obligatorisk oppmøte som følge av dette aner jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå