To tette + snart ei med flette Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Har begynt å gå til fotsoneterapi med minsten på 3 år, da han har hatt hard mave litt for lenge nå. Var på vår tredje time igår. Det jeg lurer på... Idag har han hatt så vondt i maven at han flere ganger har hylt helt putselig og lagt seg i sengen sin. Til slutt, etter mange timer, kom det noe i bleia. Dette viste seg å være både knall hardt og veldig bløtt. Kom en bleie til litt etter og den var bare bløt. Kan dette være pga timen igår? At noe har "løsnet" liksom??
Reflexia Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 kan nok være pga fotsoneterapien ja...... kan være det har vært en "propp"(den harde) som har sitti fast,og at terapien har løsna på det...og så kommer alt det andre ut.. god bedring!! samme gjorde vi med mini
To tette + snart ei med flette Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Tusen takk for svar!!! Da håper jeg du har rett (tenkte noe sånt selv)! Vil ikke at minsten skal måtte ha det sånn mer Syntes dere det hadde noen effekt på deres mini forresten??
Reflexia Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 det hjalp veldig på han,men vi måtte tilbake på behandling ett par uker senere(bare en gang) og siden har det holdt seg bra...ble en helt annen unge..
Gjest Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Ahhh.... funker det altså..??.... Hmmm... da tror jeg jammen vi må gjøre et forsøk på det..... Her slites det med slikt om dagen.... ;o) Takker for tipset jeg...hehe ;o)
To tette + snart ei med flette Skrevet 8. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2008 Så deilig!! Da ser det jo ut for at det har hjulpet tassen min også
To tette + snart ei med flette Skrevet 8. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2008 Disse fotsoneterapautene utretter visst små mirakler, hehe. Pappa som tipset meg, han går pga en vond skulder. Eldstemann her går for astmaen sin, og det har hjulpet masse, sluttet hetl på medisiner Også er den minsten med maven da, som også ser ut til å være på bedringens vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå