Gå til innhold

Har noen spørsmål til dere gravide damer! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

* Brukte dere glidemiddel når dere hadde sex? I såfall hvilket? Har hørt at det skal gå an å bruke eggehvite, men både jeg og mannen fikk sånn kløe av det så måtte bare slutte med det.

* Fikk dere orgasme under samleie rundt eggløsning den pp dere ble gravid? Har hørt at det skal øke sjansene.

* Hvor ofte hadde dere sex rundt el?

Tar også gjerne imot tips for å øke sjansene for å bli gravid viss dere har noen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har aldri hatt noe behov for glidemiddel, men har hørt at det ikke er noe særlig å bruke det under EL. Ikke spytt heller, visstnok.

Jeg passet på og få orgasme etter kjæresten, hadde lest på forhånd at det skulle hjelpe sædcellene videre inn.

Vi hadde sex 1-3 ganger om dagen hele den måneden jeg ble gravid:).

Jeg lå en stund med bena i været etter sex rundt EL tiden, og ventet med å gå på do, men vet ikke om det hadde noe å si.

Lykke til!

Skrevet

hei... har brukt glidemiddel under samleie.. .mest for morro skyld :) men husker ikke om vi brukte det da jeg ble gravid.. ble gravd med et uhell... så fulgte ingen regler... men har også hørt at orgasme skal være bra i fh til om man blir gravid...

lykke til :)

Skrevet

Vi brukte ikke glidemiddel.

Fikk orgasme under samleie, har hørt at det skal hjelpe svømmerne opp dit de skal!

Hadde sex hver dag med EL-slim, ellers ca her 2. el 3. dag.

Jeg drakk en liten skvett slimløsende hostesaft frem til og med EL sist jeg ble gravid og da ble jeg gravid i 1. pp selvom jeg var kjempesyk med lungebetennelse! Denne gangen kaffet det i 6. pp uten noe annet enn å følge med på eggløsningsslim.

Vet ikke om det er opp og vedtatt at vil hjelpe, men...

Lykke til:)

Skrevet

prøveperiode:-)

Skrevet

Fikk orgasme etter mannen... Og det er visst veldig bra, for da suger livmoren til seg spermiene...

Skrevet

Kan også legge til at her skjedde det rimelig tilfeldig, ante ikke at jeg hadde eggløsning og vi hadde ett samleie på en liten periode. Så det var bare den ene gangen som skulle til ;)

Skrevet

Fikk orgasme hver gang, hadde sex annen hver dag frem til dag 21...., Var veldig aktiv rundt den perioden ute på 1,6km skitur hver dag pluss go vin på kvelden...det gjorde visst susen=) lykke til...

Skrevet

Ikke bruk glidemiddel hvis du vil bli gravid. Det kan hindre sædcellene å komme dit de skal.

Fikk orgasme før mannen. Dette gjør jo at man blir våtere fra naturens side, noe som igjen kan hjelpe svømmerne på rett vei. Orgasme samtidig med mannen, eller etter, kan også være positivt, pga sammentrekninger osv. Men, orgasme er ikke en nødvendighet for at man skal kunne bli gravid, what so ever. Men at det muligens kan hjelpe dere på veien, det er klart. Men ikke vits i å overdrive denne fordelen. Ikke stress med det.

Vi hadde seks ca annenhverdag rundt el tror jeg.

Jeg lå ikke med bena i været, eller gjorde andre triks for å bli gravid. Levde som normalt:)

Skrevet

Vi hadde sex kanskje hver 3.-4. dag, en gang om dagen. Brukte glidemiddel også, men husker ikke hva det heter.

Kjøpte faktisk over nett et glidemiddel som kan brukes når man prøver å bli gravid, seeweed eller noe sånn. `Men dagen etter at jeg bestilte det så testet jeg positivt...

Lykke til!

Skrevet

Vi hadde sex annenhver dag rundt EL, og ble gravid på første forsøk.. leste at d var anbefalt å ha sex hver 2.-3. dag rundt EL, for at sædkvaliteten skulle være best mulig (spermiene kan jo leve i opptil 3-4 døgn inni skjeden, så ikke nødvendig m sex hver dag:)

Skrevet

Vi hadde sex kun de to dagene jeg testet positivt på EL-test den måneden jeg ble gravid. Vi har prøvd det meste, som sparing i en uke, sex annahver dag i EL-perioden, sex flere ganger om dagen (det siste skal visstnok ikke være så lurt for da får ikke mannen fyllt opp lagrene). En gang om dagen i EL-perioden er et hot tips tror jeg. Ikke mer hokus pokus enn det. Og om man vet mannen har litt dårlige svømmere bør man begrense det til ca annahver dag.

Lykke til! :)

Skrevet

Hadde sex 3 dager etter hverandre. Brukte natusan babyolje 1 av dagene og spytt 2 av dagene. Lå ca 5-10min etterpå :)

Lykke til!!

Ps: Dette var 2. pp. Etter en litt for stressa 1pp så fant jeg ut at jeg ville ha en pp med litt mindre stress, dvs fulgte ingen kjærringråd!! Det funka det!!

Men babysyk stressa var jeg til gangs, så alle anbefalinger om ikke stresse med å være babysyk er bare tull!!!

Skrevet

Det er vel noen råd man bør følge hvis man har problemer med å bli gravid. Har man ikke det er det bare å ha sex som normalt. Spytt kan inneholde bakterier som kan virke negativt for sæden, så det er ikke anbefalt å bruke det, men ser ikke noe grunn til ikke å gjøre det hvis man er ny-prøver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...