Gå til innhold

Kan orgasme sette igang fødselen? u/t


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare vist du er helt klar for å føde, da kan orgasmen sette igang riene... Men man trenger ikke være redd for å føde for tidlig pga orgasme, er ikke kroppen klar får du bare noen kynnere. Det er helt vanlig at livmora blir helt hard etter orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Jeg har opplevd det! Vannet gikk med brask og bram like etterpå!

 

Hvor langt var du på vei da?

 

Det var 4 dager før termin, så jeg var vel rett ved mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehe...dumt spm kanskje...men innvendig orgasme bare da eller?

 

Innvendig bare? Alle orgasmer setter i gang bevegelser innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ok:) tenkte om det spesielt var ved vaginal orgasme eller også ved stimulering av klitoris som hadde en effekt.

 

Eh, er det bare jeg som har opplevd dette? (#4)

 

Jeg må si jeg ikke helt husker hvilken "form" for orgasme det var, akkurat den opplevelsen kom litt i skyggen av det som fulgte. Men jeg var veldig seksuelt aktiv gjennom svangerskapet fordi det er sånn hormonene virker på meg, jeg blir litt nymfo. Jeg hadde en kraftig orgasme, og innenfor noen få minutter (under en halvtime i alle fall) gikk vannet i bøtter og spann, og det var bare å dra på føden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh, nei, den lå plutselig oppe! Derfor svarte jeg - og så i går var den på forsida av BiM med "følg debatten" på...

 

Men uansett er vel dette en aktuell sak hele tida, stadig noen fødeklare her...

hilsen #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel tråd ja, men like aktuelt:)

Vannet mitt gikk en time eller orgasme, tre uker før termin, så jeg tror hvertfall det kan ha en sammenheng hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nokk ikke orgasmen til kvinnen som setter igang fødselen,men et stoff som er i spermen til mannen.

 

Vi hadde sex 5 dager før termin ved første svangerskap,jeg hadde ikke orgasme,men på natten begynte riene og 22 timer etter var jenta ute :)

Endret av kike77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...