Gå til innhold

Pia fra sykehuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er sååååå søt =)

skikkelig nydelig jente,på alle måter =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hun virker så søt. Skulle ønske jeg var like flink til å vise følelser som hun er.

Skrevet

Kunne godt møtt på ei jente som henne viss jeg skulle vært på sykehus:-)

Skrevet

samme her =)

Skrevet

Kine -Ser du ALT på tv eller?? *fniiiis*

Skrevet

Man skal da ikke som profesjonell hjelper stå ved sengekanten å hylgrine.. Hva slags hjelp kan du da gi pasienten???

Synes hun er i overkant engasjert, og tror ikke hun varer lenge innen så tøff omsorg..

Skrevet

Ja, hun er det. Men jeg syns synd på henne for at hun blir så glad i pasientene. Da er det utrolig tøft når de går bort.

Skrevet

Og enig med hun over her - det er ikke veldig profft å stå ved senga og gråte. Tar følelsene overhånd, må man be en kollega ta over og gå ut og samle seg.

Skrevet

haha ja cat,kveldene er mine =)

sambo er jo ute på farten hele tiden (trener) så jeg har ikke så mye annet å ta meg til =)

Skrevet

Kine.... vi må skaffe oss et liv, og jeg er snart trebarnsmamma... dette lover ikke godt :-)

hahahahahahahah

Skrevet

ja akkurat det å gråte ved senga til pasienten er kanskje ikke det beste....men hun gikk da ut etterpå..

Skrevet

Skulle gått ut før.. Blir ubehagelig for pasientene med sånn adferd..

Beklager hvis jeg høres kvass ut men mener det virkelig ( er spl sjøl).

Hadde hun vært en av mine ansatte hadde jeg tatt henne seriøst til side etter en sånn episode.

Skrevet

jeg skjønner godt hvor du kommer fra....er nok ikke noe særlig hyggelig for pasienten å se det..

så jeg skjønner godt hva du mener *ale*

Skrevet

dritgrei hei hei!

haha hvorfor det ??

jeg elsker tvkveldene mine jeg =)=)

hahahha =)

Skrevet

Synes hun virker ny i faget så kan jo hende hun lærer å distansere seg etterhvert....;)

Skrevet

Veldig søt =0)

De fleste pasienter beboere setter stor pris på å få en klem og føle de blir tatt godt vare på. Att man ser de. Man merker meget raskt om de ikke liker det =0). En stor del av jobben er å behandle individuelt. Gir gjerne klemmer til en som ønsker det =0)

Så hun ser ut til å være en fantastisk pleier. En jeg hadde satt stor pris på om jeg skulle ligge på sykehus.

Skrevet

ja jeg hadde nok vert likedan om jeg var henne =)

hun er jo bare 23 år,det kommer sikkert når hun har vert der noen år..

Skrevet

jeg også...................... hah ah aha haha

men i dag må jeg gi tapt for fotballen :-)

Skrevet

Jeg vil gjerne ha en sånn pleier hvis jeg havner på sykehus.

Munter og personlig engasjert.

Jeg hadde nok begynt å lure hvis en pleier jeg ikke hadde et "forhold" tilhadde begynt å grine ved sengen min, men da jeg så kontakten de hadde hatt så tror jeg pasienten satte stor pris på at hun viste sine følelser.

Heia Pia!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...