☆Anonymia☆ Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Hun er sååååå søt =) skikkelig nydelig jente,på alle måter =)
LizzyG Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Ja, hun virker så søt. Skulle ønske jeg var like flink til å vise følelser som hun er.
NoDoubt Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Kunne godt møtt på ei jente som henne viss jeg skulle vært på sykehus:-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Kine -Ser du ALT på tv eller?? *fniiiis*
*ale* Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Man skal da ikke som profesjonell hjelper stå ved sengekanten å hylgrine.. Hva slags hjelp kan du da gi pasienten??? Synes hun er i overkant engasjert, og tror ikke hun varer lenge innen så tøff omsorg..
M by M Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Ja, hun er det. Men jeg syns synd på henne for at hun blir så glad i pasientene. Da er det utrolig tøft når de går bort.
M by M Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Og enig med hun over her - det er ikke veldig profft å stå ved senga og gråte. Tar følelsene overhånd, må man be en kollega ta over og gå ut og samle seg.
☆Anonymia☆ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2008 haha ja cat,kveldene er mine =) sambo er jo ute på farten hele tiden (trener) så jeg har ikke så mye annet å ta meg til =)
dritgrei hei hei! Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Kine.... vi må skaffe oss et liv, og jeg er snart trebarnsmamma... dette lover ikke godt :-) hahahahahahahah
☆Anonymia☆ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. april 2008 ja akkurat det å gråte ved senga til pasienten er kanskje ikke det beste....men hun gikk da ut etterpå..
*ale* Skrevet 8. april 2008 #12 Skrevet 8. april 2008 Skulle gått ut før.. Blir ubehagelig for pasientene med sånn adferd.. Beklager hvis jeg høres kvass ut men mener det virkelig ( er spl sjøl). Hadde hun vært en av mine ansatte hadde jeg tatt henne seriøst til side etter en sånn episode.
☆Anonymia☆ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. april 2008 jeg skjønner godt hvor du kommer fra....er nok ikke noe særlig hyggelig for pasienten å se det.. så jeg skjønner godt hva du mener *ale*
☆Anonymia☆ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. april 2008 dritgrei hei hei! haha hvorfor det ?? jeg elsker tvkveldene mine jeg =)=) hahahha =)
*ale* Skrevet 8. april 2008 #15 Skrevet 8. april 2008 Synes hun virker ny i faget så kan jo hende hun lærer å distansere seg etterhvert....
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 8. april 2008 #16 Skrevet 8. april 2008 Veldig søt =0) De fleste pasienter beboere setter stor pris på å få en klem og føle de blir tatt godt vare på. Att man ser de. Man merker meget raskt om de ikke liker det =0). En stor del av jobben er å behandle individuelt. Gir gjerne klemmer til en som ønsker det =0) Så hun ser ut til å være en fantastisk pleier. En jeg hadde satt stor pris på om jeg skulle ligge på sykehus.
☆Anonymia☆ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 8. april 2008 ja jeg hadde nok vert likedan om jeg var henne =) hun er jo bare 23 år,det kommer sikkert når hun har vert der noen år..
dritgrei hei hei! Skrevet 8. april 2008 #18 Skrevet 8. april 2008 jeg også...................... hah ah aha haha men i dag må jeg gi tapt for fotballen :-)
Morratryne Skrevet 8. april 2008 #19 Skrevet 8. april 2008 Jeg vil gjerne ha en sånn pleier hvis jeg havner på sykehus. Munter og personlig engasjert. Jeg hadde nok begynt å lure hvis en pleier jeg ikke hadde et "forhold" tilhadde begynt å grine ved sengen min, men da jeg så kontakten de hadde hatt så tror jeg pasienten satte stor pris på at hun viste sine følelser. Heia Pia!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå