Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 For her kan man ikke uttrykke sine meninger. Virker som om det alltid skal være ensidig enighet i debattene hvis blir man beskyldt for å presse sine meninger på andre. Full frihet til å tolke svar etter eget ønske og starte mobbing. Prøve å drite ut enkeltpersoner og ikke fokusere på saker. Man kan ikke stille spørsmål for da betyr det at man automatisk står for det man spør om....og er dum Jævla koselig her inne!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Hehe... jeg syns det er artig med en debatt der motparten kan respektere andre sine meninger og tørre å innrømme at man tar feil. Men jeg tror det største problemer her inne, er at det er veldig mange med lav IQ og lite kunnskap om enkelte ting, og da kommer de enten med idiotiske utsagn som de tror er sant, eller så må de hetse andre fordi de ikke har noe fornuftig å komme med. Uansett så er de ikke mottagelige for informasjon og meninger. Savner Bim, jeg, på enkelte forum der var vi en gjeng med intelligente folk som fikk i gang reale diskusjoner, men vi var åpne for nye ideer og ny kunnskap og jeg lærte masse!! Her lærer jeg ingen verdens ting. Så ja, jææævla koselig her, du har helt rett!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Det er jo bare slik mennesker oppfører seg når man har anledning til å være anonym. Da er det godt å få spydd ut all frustrasjon som man normalt ikke får i hverdagen. Og jenter er jo spesialister i å hakke på hverandre. Vi er så opptatt av å ha dårlig selvbilde fordi vi ikke lever opp til syke krav (som vi selv har skapt), så da er det deeeilig å få tråkke noen andre ned så vi kan føle oss litt bedre. Og så er det mange drittkjerringer her da:) Hehe! Gotta love'em:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 helt enig! som om jeg skulle ha skrevet det selv. Savner BIM også HI
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 ikke bare anonyme dessverre, men egentlig er jo "alle" anonyme her inne HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå