Gå til innhold

I kveld er det Fruene!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Johoooo, mors TV- høydepunkt i uka, samboer: HYSJ MED DEG, jeg følger med :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så enig så enig :o)

Her samles familien, i barna over 15 år + svigersønn til fruene hver tirsdag... JUHU! Også er det skravleforbud :o)

Skrevet

GLEDER MEEEEEEEG xD

Skrevet

Juhu!

Vi er 3 nabo-kjerringer som ser det sammen. Mennene våre kaller oss bare for de frustrerte fruene;-) Ser det og sitter å jabber som galne;-) Hihihi;D

Skrevet

Har aldri vært avhengig av en serie jeg før denne! Tar jo helt av, gleder meg til å se hvordan Gabrielle og Carlos skal løse den floka de lagde sist:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...