Guri Malla har to små Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Johoooo, mors TV- høydepunkt i uka, samboer: HYSJ MED DEG, jeg følger med
Nit@™ Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Er så enig så enig ) Her samles familien, i barna over 15 år + svigersønn til fruene hver tirsdag... JUHU! Også er det skravleforbud )
NoDoubt Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Juhu! Vi er 3 nabo-kjerringer som ser det sammen. Mennene våre kaller oss bare for de frustrerte fruene;-) Ser det og sitter å jabber som galne;-) Hihihi;D
Guri Malla har to små Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 Har aldri vært avhengig av en serie jeg før denne! Tar jo helt av, gleder meg til å se hvordan Gabrielle og Carlos skal løse den floka de lagde sist:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå