Smånetta 14.mai Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg tror nesten denne formstigningen som kommer noen uker før fødsel har kommet til meg. Håper det i hvert fall. Har vært en lang tur i dag, Gikk til Ikea og handlet og gikk tilbake. en time å gå hver vei! Nå har jeg overskudd til å legge lillemann alene selv om jeg ryddet kjøkken og lagde mat da jeg kom hjem! Har ikke klart så mye på mange uker! Lykkelig i dag. Blir en tidlig kveld, har fått masse sol og frisk luft, så jeg er søvning. Men på den deilige måten.
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Heldiggrisen som kan GÅ til IKEA, då!!! Eg må reise i seks timar for å komme til næraste IKEA, sutre, sutre..:-( Du er jo supersprek som kan gå tur på ein time kvar veg!!! Sjølv kjenner eg at eg nesten er nummen i ræva i dag fordi eg har site så mykje i godstolen min....så eg tek meir enn gjerne imot den formstiginga som eg ser mange snakkar om!!!
Smånetta 14.mai Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Vi har ikke bil, så gåterskelen min er ganske høy. Men jeg hadde ikke greid det i går, eller den siste mnd i det hele tatt. Har følt meg så hemmet av å ikke kunne gå, da jeg går minimum to ganger 30 min som en del av reiseveien min hver dag. (Når jeg ikke er sykemeldt.) Og JA! Dritkult å kunne gå til Ikea! Helt nytt for meg. Ville nok ha vært raskere uten vogn, da. Hadde med meg guttungen som fikk en ekstra vondt-i-halsen-dag i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå