Gå til innhold

Formstigning, tror jeg nesten, bank i bordet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror nesten denne formstigningen som kommer noen uker før fødsel har kommet til meg. Håper det i hvert fall.

Har vært en lang tur i dag, Gikk til Ikea og handlet og gikk tilbake. en time å gå hver vei!

Nå har jeg overskudd til å legge lillemann alene selv om jeg ryddet kjøkken og lagde mat da jeg kom hjem!

Har ikke klart så mye på mange uker! Lykkelig i dag.

Blir en tidlig kveld, har fått masse sol og frisk luft, så jeg er søvning. Men på den deilige måten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggrisen som kan GÅ til IKEA, då!!! Eg må reise i seks timar for å komme til næraste IKEA, sutre, sutre..:-(

Du er jo supersprek som kan gå tur på ein time kvar veg!!! Sjølv kjenner eg at eg nesten er nummen i ræva i dag fordi eg har site så mykje i godstolen min....så eg tek meir enn gjerne imot den formstiginga som eg ser mange snakkar om!!!

Skrevet

Vi har ikke bil, så gåterskelen min er ganske høy. Men jeg hadde ikke greid det i går, eller den siste mnd i det hele tatt.

Har følt meg så hemmet av å ikke kunne gå, da jeg går minimum to ganger 30 min som en del av reiseveien min hver dag. (Når jeg ikke er sykemeldt.)

Og JA! Dritkult å kunne gå til Ikea! Helt nytt for meg. Ville nok ha vært raskere uten vogn, da. Hadde med meg guttungen som fikk en ekstra vondt-i-halsen-dag i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...