Ned 20,4kg.. Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Hei. Nå må jeg bare få ut litt frustasjon. Imorgen er jeg 37+0 og det er da 11uker siden jeg ble lagt inn på sykehuset med kort livmorhals. Legene forventet jeg kom til å føde i løpet av 2dager, men som sagt.. dette er 11uker siden nå. Jeg lå på sykehuset i 5uker og har nå gått hjemme i 6uker. Jeg er førstegangs og har en mann som er i aktivt arbeid og er aktiv på fritiden også. Jeg fikk ikke lov å gjøre noe fysisk arbeid før jeg kom inn i uke 34. Nå.. 3uker etter tror jeg at alt er klart. Hva kan jeg bruke resten av tiden på? Barnerommet er klart, klærne er vasket, fryseren har blitt full, huset e rent og sykehusbagen er pakket. Har nå "ventet" på denne fødselen i 11uker og er mektig lei. Ikke missforstå!! Er jo kjempelettet og glad for at jeg ikke fødte for 11uker siden, men nå, når "faren" er over synes jeg at den lille godt kan komme. Noen som har noen tips til å få tiden til å gå eller noen gode tips for å få fødsel i gang? Mange takk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå