sjokopops Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg klør og klør og klør.......har økende utflod. Det er helt pyton!! Hva kan det være? Noen tips??
It's all about me Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Sopp. Dra på apoteket og kjøp en kur med Canesten.
sjokopops Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2008 Hvordan får man sopp? Jeg vasker meg veldig ofte nedentil, og oftere nå når jeg klør. Canesten.....? Hva Hvordan??
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Kanskje sopp? Å vaske seg for mye der, særlig med såper kan føre til sopp. Eller for stramme bukser, dumme truser, kosthold og mye annet.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Ikke vask deg mer en nødvendig (såpefritt selvsagt), og ta deg en kur canesten.
*ale* Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Dumme truser.. hehehe... Bruk kun bomullstruser.. Ikke vask deg med såpe nedentil. Canesten er en vagitorie (stikkpille til skjeden) som du setter inn og følger på med salve. reseptfritt og enkelt.
NoDoubt Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Viss det klør så jævlig at du kunne tenkt deg å klødd med tannbørsten eller oppvaskbørsten så er det sopp. Kjøp en canesten kur med stikkpille og salve.
sjokopops Skrevet 8. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2008 Tusen takk for svar. Jeg er jo litt dramatisk av meg så jeg var jo livredd for at jeg kanskje har fått livmorkreft. Off!! Drar til apoteket i morgen
Kjukka Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Sikkert sopp... men kan også være herpes. Men jeg tipper på sopp, siden du har økende utflod. Bruk kun bomullstruser, hipster, boxer, men ikke g-string (eller soppinfeksjonstruser som det så fint heter )
☆Anonymia☆ Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 hhahhahaha nodoubt,jeg tenkte faktisk sist jeg hadde sopp at det frista no jææævlig å klø seg med en kniv =) hahahhahaha
Libido- Skrevet 8. april 2008 #12 Skrevet 8. april 2008 Sopp eller bakteriell vaginose. Prøv canesten først som anbefalt. Virker ikke det er det nok BV. De har helt like symptom, men BV må behandles med antibiotika.
NoDoubt Skrevet 8. april 2008 #13 Skrevet 8. april 2008 Hahahaha;D En god måte å forklare den intense kløen på;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 8. april 2008 #14 Skrevet 8. april 2008 haha faktisk =) en stor feit kniv med tagger!!!
sjokopops Skrevet 8. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 8. april 2008 Off da, jeg som bare bruker g-streng truser. Kan min man få sopp av meg??
☆Anonymia☆ Skrevet 8. april 2008 #16 Skrevet 8. april 2008 noen sier det smitter,men jeg har ikke merka noe til det....eller,sambo har ikke merka noe til det,..
☆Anonymia☆ Skrevet 8. april 2008 #18 Skrevet 8. april 2008 men om han begynner å klø så er det nok best han også behandles.
mamma og godguttene Skrevet 8. april 2008 #19 Skrevet 8. april 2008 Heisann. Vil bare si at jeg var plaget med gjenntagende soppinfeksjoner over tre år. Fikk den ene kuren etter den andre, også en sånn pille som man må få på resept, men det bare fortsatte, og legen sendte meg til en gynekolog. Han sa at det kan smitte over på mannen og at mannen gjerne ikke får noen symptomer. Fikk denne pillen til oss begge, og etter det har jeg aldri hatt det, dette er to år siden nå. Sikkert ikke ofte det smitter over, men ha det hvertfall i bakhodet om du skulle komme ut for VELDIG ofte gjentagelser :-)
Reflexia Skrevet 8. april 2008 #20 Skrevet 8. april 2008 sikkert sopp =) ett lite kjerringråd; ta på litt yoghurt naturell(funker kanskje med annen type også) og ta ett bind i trusa...da kan det forsvinne ganske fort,om det ikke har gått sååå langt... har hvertfall jeg gjort når jeg har tendens til å begynne å klø... ligg unna gjærbakst og for mye sukker noen dager også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå