♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Da mener jeg hele natten uten å våkne mere enn 1 gang iløpet av natten... uten mating.. her var lillemor 1 år i mars.. hun våkner enda mange gang iløpet av natten. slitsomt! på tide med god nattesøvn for mamma og pappa nå! når hun våkner syter hun/skriker.. snur seg på mage og trekker bena under seg og reiser seg opp i sengen.. må ha hjelp til å snues/legges ned igjen. dette skjer alt fra 2 til 10 gang iløpet av en natt. gode råd taes gjerne imot:) Hun legger seg ca 19-19.30 og står opp ca 5.30-06.00.. må opp så tidlig da hun skal i barnehagen til 06.45. sover ca 2 timer på dagen fra ca 11 til 13.. så hun sover ikke spesielt mye egentlig..
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. april 2008 ingen svar?? hehe.. ja da er det vel ingen som sover om natten og alle sammen sitter her og sover! (",) tihi...
Honningmelon Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Jenta mi har ikke fått mat på natta siden hun var 4 mnd, men hun våkner fortsatt nesten hver (sen) kveld etter hun har lagt seg. Det begynte da hun var nesten 6 mnd, og hun fikk sin første tann. Jeg vet ikke alltid hvorfor hun våkner, men ofte har jeg skjønt det er tenner, mens andre ganger mareritt. Alle de andre gangene har jeg ikke peiling, hehe. Hun våkner ofte, men det er som regel før vi legger oss, så det er egentlig ikke så stort problem. Men, det hender også hun holder på utover natta.
Kjempeglad mamma Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Da hun bare var fem uker gammel, da som hun fra elleve til seks! Har fortsatt med det gode sovehjertet, og sover nå fra sju til sju, til ni i helgene. Våkner av og til av drømmer og av at hun mister tutten. Er nå 18 måneder.
Kjempeglad mamma Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 He he, ikke før hadde jeg trykket på send, så måtte jeg jammen inn å putte tutten i henne, gitt! Finner den ikke selv alltid...
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2008 ja her vet vi heller ikke alltid hvorfor hun er våken.. men det pågår med jevne mellomrom hele natten...
Kjempeglad mamma Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Nei, ikke lett alltid! Men de drømmer mye sånne små, har skikkelige mareritt av og til. Kan være slitsomt!
Kjempeglad mamma Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Mini sover forresten i babysafe, så hun er bundet fast - høres litt brutalt ut, men fungerer veldig bra! Da kan hun verken snu seg over på magen, sparke av seg dyna eller reise seg. Anbefales!
LisaColli Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 da hun var 13 mnd og ikke fikk morrapupp lenger. når sover hun fra 19.30 - ca 7 men du, Kjempeglad mamma, hvordan får du ungen til å sove lengre i helgene???? hehe
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 sov over natta uten mat når hun var 4,5 mnd. sover fra halv 8 til ca 0730-08 om morgenen. kan våkne av og til om natta nå når hun har vikla seg inn i dyna eller noe.. men sjelden. tidligere kunne hun våkne for å få smokk, men det har hun ikke gjort på lenge heller.
lise-79 Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Hei. Sliter med det samme. i natt tror jeg vi har vært våkne i 4 timer av og på... er så trøtt i dag. vet hun sliter med tenner, men allikevel.. Snuppa mi er 13 mnd. Har ikke sovet en hel natt på 10 måneder nå...
lucky_mom Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 Minstemann har sovet hele natta siden han var 4 mnd, og nå er han 16 mnd. Mellomsta våkner fortsatt 1-2 ganger nesten hver natt, og hun er snart 4 år...
Mamsen87 :) Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 han har sove hele natta siden han var 3 uker. nå er han 1år og legger seg i 1800-1830 tiden og sover til 0700-0800..
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 9. april 2008 takk for svar damer;) babysafe? hvor kjøpes det? nettside link? må vel årøve det i en periode etterhvert.. begynner å bli veldig på tide med nattesøvn på mamman og pappan nå.. all alenetid på kveldene blir ikke noe av siden vi ar så trøtte at vi blir nødt å legge åss 21-22,..
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #15 Skrevet 10. april 2008 Hei! Vi sover heller ikke hele natten. Sønnen vår er nesten 14 mnd og våkner hver natt i 3-4 tiden og vrir og vender på seg, reiser seg og gråter. Det nesten en time for å få han til å sove igjen. Vil ikke legge han i babysafe pose fordi han liker godt å ligge på magen med stumpen opp. Tar i mot alle gode råd.
mamma til trollungen Skrevet 10. april 2008 #17 Skrevet 10. april 2008 her forandret alt seg når vi sluttet med puppen...fra bestandig å ha våknet minst fem ganger om natten, gikk han over til hele nattesøvner på dagen da det ikke var mer pupp å få. han er nå elleve måneder gammel.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #18 Skrevet 11. april 2008 Etter ca 8 mnd har hun sovet godt om natten. Frem til 1 år våknet hun alt fra 0-4 ganger ila natten. Men oftes fordi dyna var av, smokken ute eller forkjølet. Etter året skjer det nå sjelden:-)
Kaja_07 Skrevet 11. april 2008 #19 Skrevet 11. april 2008 Faktisk sov han hele natten fra han var bare 8 uker. Gikk fint fram til han ble syk + fikk tenner (ca. 9 mnd). Siden det har det vært litt opp og ned - men nå .. 1 år gammel, har han begynt å sove hele natten igjen (i sin egen seng). Sover fra 7 på kvelden til ca. kvart over 6 på morningen. Kan ikke klage da :-) Er veldig deilig for oss alle for jeg er i jobb igjen og han er i barnehage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå