Gå til innhold

Jippi!!! Endelig mottatt rockering!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ventet helt siden 11.mars, så nå hadde jeg nesten gitt opp håpet. Her rockes det nå for harde livet - enkelt var det jo også!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!! Lykke til videre med rockinga;) gled deg til flotte blåmerker.. og ikke minst en finere smalere midje=) =) =)

Skrevet

Å så heldig! Æ har venta siden 25 mars, og e skrekkelig utålmodig!!! Glede mæ vilt til å sette igang.

Lykke til!

Skrevet

Jeg fikk min i går, rocka som en konge;) tok tre min i en sammenheng... Var jo kjempe lett, og VELDIG GØY:)

og jammen tror jeg ikke sidemusklene mine angrer i dag... Ikke blå, men AU AU AU!! Kjempe vondt...

Er jammen ikke sikker på om jeg klarer å rocke noe i dag jeg...

Skrevet

Tror den ble forsinket av tollen. Hadde nemlig bestilt 2, en 3lb og en barnerockering, så da ble det jo over tollgrensa, enda jeg hadde skrevet "send as gift" eller noe sånt. Så ble jo en smule dyrere enn jeg hadde tenkt, men. Barnerockeringen tenkte jeg at jeg skulle bruke til å trimme slappe tricepser, for disse overarmene mine er ikke mye å skryte av.

Skrevet

Jeg har akkurat fått min også. Det var lett å få til rokkingen,men du all verden så vondt det gjør. Jeg klarer ikke mer en ett 1/2 min om gangen. Klarer vel mer etterhvert tenker jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...