♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Hvor lang tid tok det fra dere tok den ut til mensen var tilbake?
Gjest Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 10 dager. men nå når jeg skal ha den andre gang virker det som om hele systemet har hengt seg opp. er forsinket men ingen test har slått ut, så jeg regner med det er spiralens skyld.
¤mamma¤ Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Fikk to dager blødning i forb med at jeg fikk fjernet, og ble så gravid. Neste gang fikk jeg mensen samme dag, og ble gravid igjen på første EL (som jeg mistet i MA).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå