alvilde Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 ca 16mnd:) hun heter ida så det er jo ikke så vanskelig å si:)
mamma til Isak Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Isak er på "god gli" nå, 16 måneder. Ikke så vanskelig navn det heller
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Vel, nå har jeg ennå ikke noen barn, men jeg har en gudsønn som er min lille "prins". Han er litt over 2 år, og når vi spør hva han heter, sier han Patlik Aklesanrer. Han heter altså Patrik Aleksander ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Niesa mi er 2 år og sier Tonje Beth - Hun heter Tonje Elisabeth. Min andre niese var ca 2 år da hun sa Mali Nanette (Heter Mali Anette)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Kommer jo litt an på hva barnet heter. Jenta vår på nesten 20 mnd kan si navnet på de fleste barna og voksne i barnehagen. Sitt eget navn sier hun imidlertid ikke - men hun har gitt seg selv et kallenavn som hun bruker helt konsekvent. Vi synes ikke kallenavnet ligner særlig mye på navnet hennes, men snuppa synes tydeligvis at det gjør det. Veldig sjarmerende er det ihverftall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå