Gå til innhold

Takk for svar LiBemamma:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener nemlig at dersom en debatt startet av noen utarter bør man henge med, iallefall til en viss grad.

Og setter pris på at du svarte meg (og Aga da i sammen slengen igrunn:p)

Når det kommer til 2 av de 3 punktene du oppgir kunne du likegodt stemt høyre, de står omtrent på samme sted politisk men har en enda mer næringsvennlig politikk enn FrP. Eneste du oppgir som ikke er like mye høyre (eller faktisk stort sett alt annet blått for den saks skyld) er innvandringspolitikken.

Du er jo ikke enig i klimapolitikken deres.

Vil anbefale deg, sånn helt uforpliktende og bare for moro å kanskje sveipe innom Høyres hjemmeside og se hva de faktisk står for.

Tror, at dersom det eneste du egentlig har som er forbeholdt FrP er fordommene så faller nemlig debattens urimelighet på seg selv. Om du skjønner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det stemmer nok godt at Frp har en noe lik politikk som Høyre f. eks. Men er nå en gang sånn at jeg er enige med Frp, og også da når det gjelder innvandringspolitikken. Jeg føler ikke at dem er fulle av fordommer. Men jeg skal si meg enig i at en del av det de kan lire av seg er forkastelig. Det er vel for at de kanskje sier rett ut hva de mener!? F. eks mener jeg ikke vi skal sile ut om noen er analfabeter eller ei.. Men at vi skal få fatt på de som er kriminelle f.eks.

Men hele poenget med det innlegget var jo bare å si i fra om at man ikke kaller folk for hjernedøde bare for at man stemmer på ett parti som de er i mot. Var ikke ment å bli en politisk debatt.

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...