Gå til innhold

Ul i dag - redd pga. lite symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært helt på tuppa den siste uka, da jeg ikke har følt meg gravid i det hele tatt. Hatt litt ømme pupper, men det er stort sett det hele. Var fryktelig nervøs da jeg dro til legen, men fikk da se en pulserende liten spire :-) Nå skal jeg prøve å ikke være pessimistisk mer, og heller glede meg over graviditeten, og krysse fingrene for at alt skal gå bra. Angrer litt på at jeg har hengt meg litt for mye opp i alle gravid-symptomene alle andre har hatt, for alle reagerer jo forskjellig. I flg. legen var jeg 6+5 i dag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Så flott å lese dette innlegget - Jeg er selv 7 uker på vei, og har kjent meg bekymret fordi symptomene har forsvunnet litt i det siste..... skal på UL neste uke, så dette var oppløftende å lese!

Lykke til!!

Skrevet

Det går nok bra skal du se!

Jeg har ikke trodd på noe av det de andre har skrevet, som har prøvd å beroliget meg. Har kun tenkt på hvor stor er sjansen for at jeg er en av de som nesten ikke har merket noe liksom- til nå i hvertfall.. Men når man bare tenker seg litt om, så er nok det veldig vanlig, da det ikke er store forandringene som skjer den første uka.

Ønsker deg masse lykke til!!

Skrevet

Jeg kom akkurat hjem fra ul selv, ble henvist dit av legen min fordi jeg har vært ganske syk de siste 14 dagene og hatt litt blødning, pluss at jeg er så godt som symptomfri på å være gravid; ikke kvalm, såvidt litt øm i brystene (hvis jeg klemmer litt på dem, men det har jeg ikke noe behov for å gjøre til stadighet heller), ingen humørsvingninger, ingenting...

Men i magen min er det liv, det var utrolig å se det lille hjertet banke og banke... Legen målte og regnet dager og kom fram til at jeg er 8 uker + et par dager. Helt utrolig :-)

Lykke til videre med graviditeten! La oss håpe vi slipper kvalme og alt styret som så mange her inne skriver om :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...