lillespiren2:) Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Hei! Jeg kjenner at nurket sparker veldig langt oppe, innunder ribbbeina, samt litt i sidene. Hvor sparker deres? og hvordan er bevegelsesmønstret?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Han her sparker nede mot blæren og på høyre side av magen. Men så vet jeg at han sitter i seteleie da. Ellers så kjenner jeg hodet helt oppe på magen og kjenner meget godt når han driver og beveger seg. Jeg kjente mye mer sparking i forrige svangerskap, antakelig fordi hun lå den riktige veien.
Ned 20,4kg.. Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Heisann.. Min lille skatt sparker godt opp under ribbena, samt på sidene. Men det kjennes ikke ut som spark lenger. Det kjennes mer som om h*n strekker på seg og presser armer og føtter utover. Min lille beveger på seg nesten hele tiden. Rart å tenke på, men h*n går i seng samtidig som meg. Kjenner bevegelser når jeg legger meg ned og gjør meg klar i senga somregel rundt kl.24. Og jeg våkner av meg selv rundt kl.9 og da gir h*n beskjed "Hei mor. Jeg er også våken nå." Jeg er jo våken flere ganger om natta for å gå på toalettet, men da sover h*n stille og rolig i magen min.. Er forresten i uke 36+6 idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå