Gå til innhold

til dere i uke 36-38, hvor kjenner dere at barnet sparker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kjenner at nurket sparker veldig langt oppe, innunder ribbbeina, samt litt i sidene. Hvor sparker deres? og hvordan er bevegelsesmønstret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han her sparker nede mot blæren og på høyre side av magen. Men så vet jeg at han sitter i seteleie da. Ellers så kjenner jeg hodet helt oppe på magen og kjenner meget godt når han driver og beveger seg. Jeg kjente mye mer sparking i forrige svangerskap, antakelig fordi hun lå den riktige veien.

Skrevet

Heisann..

Min lille skatt sparker godt opp under ribbena, samt på sidene. Men det kjennes ikke ut som spark lenger. Det kjennes mer som om h*n strekker på seg og presser armer og føtter utover.

Min lille beveger på seg nesten hele tiden. Rart å tenke på, men h*n går i seng samtidig som meg. Kjenner bevegelser når jeg legger meg ned og gjør meg klar i senga somregel rundt kl.24. Og jeg våkner av meg selv rundt kl.9 og da gir h*n beskjed "Hei mor. Jeg er også våken nå." Jeg er jo våken flere ganger om natta for å gå på toalettet, men da sover h*n stille og rolig i magen min..

Er forresten i uke 36+6 idag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...