Håper_på_en_til=) Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Var hos jordmor idag, 4 dager til termin. Hun sa; mormunnen var veldig myk og moden, hadde fortsatt en lengde på 2-3 cm, men også en åpning på 1 cm og hun kunne der kjenne babyens hode. Konkluderte for meg at jeg var moden. Men hva skjer nå, kan det enda være 14 dager igjen? Hva slags kjerringråd hjelper nå? Lengter etter fødsel da baby er over 4 kg...
undome Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 jeg har vært moden og hatt åpning i snart 1mnd.. så kan hende du må vente en stund til=/ eller at du er en av de heldige det skjer snart til da=)
Ned 20,4kg.. Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Kan være lenge igjen. Jeg har vært moden og myk siden uke 26. (Nå 37) og fortsatt ingen tegn til fødsel...
*H* Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 sex! hehe ha masse sex... 2 doser sæd er visstnok som en modningspille:) får du orgasme (kanskje litt vanskelig nå men..) så kan det sette igang rier om man har litt kynnere og sånn:). jeg fikk beskjed om at jeg var begynt å modnes i dag på en sjekk, så jeg skal hoppe til sengs snart:) hihihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå