Lady-alice Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 venter på TR i dag.....håper ikke den kommer.... skrev i et innlegg tidligere..at jeg har hatt rar mage i flere dager,og har hatt diare/løs mage i en uke nå (ikke så koselig åå innrømme da)hehe.--- små kvalm og litt vondt i puppene-- stikker litt nedi siden min på høyre side- ... ååååå ønsker så inderli at det skal være min tur nå..har ventet i 5 år..=(
Veslesnuppa Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hei:) Hvordan går det??TR har forhåpentlihvis ikke dukket opp??!! Jeg har IKM rundt 15april....Venter bare på at symptomer skal dukke opp...... Håper det klaffer for deg snart,du som har prøvd i 5år. Vært til noen utredning? Funnet ut hva som er årsaken?
Lady-alice Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 hei...jeg har ikke fått TR enda..venter og venter...den bruker jo å være så trofast(/&¤%¤#"#¤%¤#)sier jeg bare...hehe----vil IKKE ha den nå.. Ja vi har vært til utredning..mannen min hadde litt dårlige svømmere og hos meg var det bare bra med eggløsning og fin sykus. men etter 3kurer med pergo så ville jeg ikke fortsette da vi måned etter måned bare opplevde/er skuffelser. 6 mai skal jeg inn på LAP(kikkehullsoperasjon) gru gleder meg..skal jo bli godt å få et svar da. og er jeg ikke på vei nå,så kommer vi til å søke IVF uansett svarene jeg får på LAP(så sant jeg ikke kan få barn i det hele tatt da)men det tviler jeg jo på ,så lenge jeg har hatt fine blodprøver og undersøkelsene har vist seg å være fine(alt i orden ) Håper det har klaffet for deg jeg oxo....=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå