Hegemor og Marcusgullet Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Har jobba på Kiwi før..... Kanskje jeg kan svare på det du lurer på?
Libido- Skrevet 8. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2008 Se der ja =) Hvor mange assisterende BS'er bruker de? Har de andre ansvarsområder, f.eks frukt og grønt? Jobber som ass.bs på Lidl nu, men har søkt på Kiwi nå pga. Lidls situasjon. Så jeg er litt spent på intervjuet på torsdag. Vil gjerne vite mest mulig før da =)
nettie med 4 små Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Varierer stort sett mellom 1-2 avhengig av str. på butikken. En ass er gjerne frukt og grønt ansvarlig, men kan også være en lås som er det...
Nit@™ Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Her mener jeg det er 2 ass BS og 1 BS. Søsteren min er Ass. BS på kiwi her )
Libido- Skrevet 8. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2008 oki =) Vet dere hva assene tjener? På lidl har vi f.eks 30 kroner ekstra i timen når vi har butikken. Men de sier at Lidl er best på ass lønn, uten at jeg vet hva andre butikker har. Hva med låseansvarlig ? Det har ikke vi. Tjener de noe mer enn vanlig medarbeider?
nettie med 4 små Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Er ca 25000 i mnd, det er ikke noe tillegg. Låser er under ass, men over vanlige medarbeidere. De har gjerne fastlønn de også, eller samme timelønn som andre men med tilegg når de er ansvarlige...
Reflexia Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 her i byen så får den låseansvarlige timetillegg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå