Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 endring fra skatteklasse en til to på selvangivelsen, men hvor skal jeg se endringen?????????????HJEEEELP- har litt panikk her nå, noen som vet!!
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 8. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. april 2008 Er det virkeig INGEN som har gjor endringer på skatteklassen sin???
blittmamma07 Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Det står på forsiden hvilken skatteklasse du har. om du har fått en og må nedre selv gjør du det under punkt 5. (der du kan legge til fradrag)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 jo, jeg gjorde det for 2 år siden og da fikk jeg ikke vite hvor mye forskjell det utgjorde før jeg fikk igjen skatten i juli. Da var det ikke noe sted å forandre så måtte skrive det på egen linje rikitnok....
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 Jeg gikk inn på personalia og endret der fra 1 til 2 men så ikke at det kom frem endring av sum noe sted... kanskje jeg ikke får se det før jeg får skatten?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 florry, som sagt så fikk ikke jeg det iallefall.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Denne endringen utgjør ca 10 000 uansett inntekt og når i 2007 du ble enslig, så da får du vel en god slump igjen tenknker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå