Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på, jeg hadde en MA for snart 7 uker siden, og fikk mensen for 2 uker siden, og begynte å teste for EL på fredag (dag 11), og da var det en veldig synlig strek, men ikke like sterk som kontrollstreken, og derfor negativ... Men for hver dag jeg tester blir teststreken mindre og mindre synlig, i dag kom den ikke fram i det hele tatt.. Kan dette bety at jeg kanskje har hatt en tidlig EL.. Rundt fredag for eksempel?!? Noen som har peiling?

Jeg har vanligvis en syklus på ca 30 dager med eggløsning rundt dag 16/17, noe som er i morgen eller torsdag.. Men som sagt så er EL testen foreløbig negativ.. Men kroppen min er nok ikke helt stabil etter MA'en.. Jaja, vi får satse på at vi har treffer uansett når egget kommer :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres nesten ut som du har hatt en tidlig el denne pp'en ja. Kroppen din har nok ikke kommet helt i gjenge igjen etter MA'en din. Huff. Håper du blir rask gravid igjen :) Masse lykke til :)

Skrevet

Hei!

Jeg hadde en ma i januar. Jeg fikk posive eggløsningstester dag 19 og 20 etter ma, jeg fikk mensen igjen dag 33. Da jeg brukte digital test så kunne jeg ikke følge med på svake eller sterke streker. Jeg var usikker på om det kunne henge igjen fra det avbrutte svangerskapet, så jeg fortsatte og teste meg uten at den ble positiv igjen. Men mensen kom 14 dager etter de positive testene. Jeg hadde svak positiv graviditetstest dagen før eggløsningstesen slo ut og spottet fortsatt etter aborten så vi rakk ikke å prøve den perioden, men er nå fullt igang igjen..hehe:) Jeg tror nok at du kan ha hatt eggløsning, siden kroppen kan ha endret seg litt etter ma`en, men den kan jo også ha endret seg andre veien. Lykke til hvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...